וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דקו חתם בצ'לסי

צ'לסי אישרה כי החתימה את קשר נבחרת פורטוגל, שיתאחד עם מאמנו בנבחרת, סקולארי. באנגליה דווח שברצלונה תקבל 7.9 מיליון ליש"ט

צ'לסי הודיעה הערב (שני) רשמית כי החתימה את קשר נבחרת פורטוגל, דקו. בהודעה רשמית שהוציאה הנהלת הבלוז, לא נכתב דבר על סכום ההעברה או תנאי החוזה. עם זאת, רשת "סקיי" דיווחה כי צ'לסי תעביר 7.9 מיליון ליש"ט לברצלונה עבור הקשר, שחתם לשנתיים.

דקו בן ה-31 יהיה הרכש הראשון של לואיז פליפה סקולארי, בצ'לסי. הקשר, שנולנד בברזיל, שיחק בחמש השנים האחרונות בברצלונה ולפני כן בפורטו. מאמנה החדש של בארסה, פפ גווארדיולה, הודיע לאחרונה כי הקשר אינו נמצא בתוכניות שלו. דקו יתאחד בלונדון עם סקולארי, שאימן אותו בשנים האחרונות בנבחרת פורטוגל.

דקו היה מועמד להצטרף לאינטר של ז'וז'ה מוריניו, אך החתמתם הצפויה של פרנק למפארד וריקרדו קווארסמה בנראזורי סללה את דרכו לצ'לסי. כעת, הקשר ההתקפי נמוך הקומה ינסה לסייע לבלוז לזכות בליגת האלופות, הישג אותו עשה עם פורטו וברצלונה בעבר.

"טוב לי להיות פה ואני שמח להיות פה", אמר דקו לאחר החתימה. "אני משוכנע שהגעתי בזמן הנכון לעשות דברים גדולים, ולעזור לצ'לסי לחזור להיות מה שהייתה, לחזור להיות מספר אחת ולא רק באנגליה, אלא גם בליגת האלופות".

  • עוד באותו נושא:
  • דקו
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully