וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אין נציגה ישראלית ביורוקאפ

30.6.2008 / 20:25

עירוני רמת גן שהייתה אמורה להיות נציגת ישראל, ויתרה על השתתפותה. היו"ר ברנר: "לא קיבלתי את הבטחונות שרציתי". טולברט עשוי להשאר

לאחר שהפועל ירושלים קיבלה את הכרטיס ליול"ב קאפ במקום הפועל חולון, קיבלה עירוני רמת גן את הכרטיס של ירושלים ליורוקאפ והייתה אמורה להיות נציגת ישראל במפעל. ביום שישי האחרון הייתה אמורה רמת גן להשלים את הרישום מול פיב"א אך לא עשתה זאת וויתרה למעשה על השתתפותה במפעל האירופי. לליגת העל הייתה יכולה להיות נציגה נוספת אך מכבי ראשון לציון לא הגיבה לבקשת האיגוד להיות הקבוצה שתעמוד בפני מבחן פיב"א לקבל כרטיס נוסף, ולפיכך לישראל לא תהיה נציגה ביורוקאפ בעונה הבאה.

הסיבה שרמת גן ויתרה על המפעל היא לאחר שספונסר שרמז לקבוצה כי יתמוך בה במידה והיא תשחק ביורוקאפ לא נתן את הבטחתו הודאית ובקבוצה העדיפו להמנע מסיכון בהשתתפות במפעל. "פרק הזמן שהיה לנו היה קצר ולא קיבלתי את כל הבטחונות שדרשתי לכן ויתרנו על ההשתפות במפעל", אמר היום (שני) בני ברנר בתגובה לוואלה! ספורט. אגב במידה והפועל ירושלים תודח ממוקדמות היול"ב קאפ היא תהיה נציגת ישראל ביורוקאפ.

ברמת גן עדיין שוררת אי ודאות לגבי סגל השחקנים לקראת העונה הקרובה. המאמן רובי בלינקו שחזר מאליפות אירופה לחירשים אמר: "כרגע אין כל חדש. אנחנו ממש לא מפחדים ממה שקורה בשוק". בינתיים הספיקה רמת גן לאבד את אלישי כדיר לגליל עליון. בקבוצה מעוניינים להשאיר את שמוליק ברנר אך כרגע יש פערים בינו לבין הקבוצה. קיימת אפשרות כי בראיין טולברט, שחתם באודסה, ישחק בסופו של דבר ברמת גן, וזאת בעקבות החוזה שהחזיק ברמת גן לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully