וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי שני: "לפוליטיקה הישראלית לא אכפת מהספורט"

30.6.2008 / 18:46

יו"ר איגוד הכדורסל פנה לאיגודים נוספים לעזרה, לאחר ששר האוצר ושר הספורט טרם חתמו על המשך כהונתו גדעון בריקמן

הספורט הישראלי עומד בפני שיתוק מוחלט וזאת רק מפני ששר האוצר ושר הספורט טרם חתמו על המשך כהונתו של יו"ר המועצה להסדר הימורים, גדעון בריקמן, עובדה שמונעת מהמועצה להעביר מחר (שלישי) 11 מיליון שקלים לאיגודי הספורט ולאגודות ועוד כמה עשרות מיליוני שקלים לפרויקטים שונים של בנייה ושיפוץ שאושרו על ידי קרן המתקנים.

יו"ר איגוד הכדורסל שי שני, שוחח היום עם מספר ראשי איגודים – בינם איגוד השחייה, האתלטיקה, השיט ועוד, ובשיחה הועלו מספר רעיונות לפעולה משותפת, עד כדי הפסקת כל פעילות הספורט במדינה. "זה מצב אבסורדי וממש חלם, שבו למועצה להסדר הימורים אין מנכ"ל ואין יו"ר וכך אין מי שיחתום על ההמחאות" אמר שני והוסיף: "פניתי לחברי כנסת ולשרים, דרשתי שיקיימו דיון דחוף בועדת החינוך של הכנסת, אבל לצערי לאף אחד בפוליטיקה הישראלית לא ממש אכפת מהספורט".

"איגוד הכדורסל נמצא עכשיו בשיא הפעילות שלו, רישום קבוצות לעונה הבאה, שמונה נבחרות שונות עומדות להשתתף באליפויות אירופה ואי העברת הכספים מהמועצה להסדר הימורים תגרום לנו להפסיק את כל הפעילות הזו. הכספים של המועצה להסדר הימורים הם חמצן לקבוצות קטנות בפריפריה ואי העברתם יביא גם להפסקת הפעילות שם, כל הספורט הישראלי מחכה לחתימה אחת קטנה, זה מצב בלתי נסבל"

יו"ר איגוד האתלטיקה שלמה בן גל הוסיף: "אין גבול לציניות של המוסדות, מילא שהם לא עוזרים כמו שמצפים מהם אבל למה להפריע, בסוף השבוע מתוכננת להתקיים אליפות ישראל והקצבות המועצה הן חלק מתקציב האליפות , היום לא ברור לנו אם אנחנו יכולים בכלל לקיים את האליפות".

יו"ר איגוד השחייה, נועם צבי אמר בתגובה: "אי העברת הכספים מהמועצה להסדר הימורים מהווה פגיעה אנושה באגודות הפועלות בשטח. באגודות השחייה להקצבה מהמועצה יש משקל גדול בתקציב, מכאן שהפעילות בשטח תפגע קשות כתוצאה מאי העברת הכספים, האגודות לא יוכלו לשלם שכר כמו גם תשלום עבור המתקנים ומדובר בפגיעה באלפי ילדים בכל רחבי הארץ שהפעילות שלהם עומדת בסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully