וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נבחרת הנשים זכתה בטורניר הכנה לאליפות העולם

נבחרת הנשים של ישראל בפלאג פוטבול זכתה בטורניר הכנה לאליפות העולם, לאחר ניצחון 13:22 על גרמניה. העתודה נעצרה בחצי הגמר

בסוף השבוע האחרון נערך טורניר בינלאומי של פלאג פוטבול בצרפת, כשנבחרת העתודה של ישראל והנבחרת הבוגרת השתתפו בתחרות היוקרתית בלה-האבר, צרפת. תחרות זו משמשת הכנה לאליפות העולם בפלאג פוטבול שתתקיים בקנדה בסוף יולי.

נבחרת הנשים זכתה במקום הראשון לאחר ניצחון 13:22 בגמר על גרמניה, והעתודה הפסידה בחצי הגמר. הנשים הגיעו לחצי הגמר עם מאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, והעתודה הגיעה לשלב זה עם מאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים. שתי הקבוצות האחרות בחצאי הגמר הגיעו מגרמניה וקנדה. בחצי הגמר הראשון, ניצחו הנשים את קנדה 6:28. איילת הכט המחליפה הייתה בין המצטיינות של המשחק, יחד עם שנה ספרונג ואהובה אודנהימר.

חצי הגמר השני היה המשחק של הטורניר. הישראליות כבר הובילו 6:12 תודות למשחק מצוין של אביבה גרשון ופנינה רפפורט, דקות ספורות לסיום המשחק. הגרמניות הצליחו להשוות לקראת סוף המועד החוקי, ולצערנו הצליחו לנצח את הישראליות לאחר 5(!) הארכות. בגמר ניצחה ישראל את הגרמניות 13:22. יעל פרידמן ואסתי ברנשטיין הצטיינו במשחק ההגנה והובילו את הנבחרת לתואר נוסף.

יונה משען, מאמן הנבחרת הלאומית אמר: "הצלחנו במשימתנו הראשונה. תחרות זו היוותה הכנה מצוינת לאליפות העולם בקנדה. הוכחנו לעצמנו ולקבוצות האחרות שאנחנו מסוגלים להתמודד בהצלחה עם הנבחרות הטובות בעולם, ואנחנו מקווים לתוצאות דומות בעוד כחודש. אני גאה בכל אחת מהשחקניות גם בנבחרת העתודה שנתנו את הכל על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully