וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פרסון לא אוהב את הטרייד

הפורוורד של הנטס שהועבר למילווקי מאוכזב מהעסקה. מקהייל מתלהב מקווין לאב, שמתלהב ממקהייל, ואינדיאנה עשויה לחתוך את טינסלי

אחרי שנשלח למילווקי תמורת יי ז'יינליין ובובי סימונס, עושה רושם שריצ'ארד ג'פרסון מעט מאוכזב מהעסקה. הפורוורד, שעובר מהשוק הגדול ומהעיר הגדולה של ניו ג'רזי אל השעמומון שהיא מילווקי, כבר מתחיל להתגעגע. "הוא לא היה מאוד מרוצה", אמר רוד ת'ורן, נשיא הנטס, "דיברתי עם הסוכן שלו. אלא אם אתה מעוניין בטרייד ודוחף אליו, זו סיטואציה קשה, להתרגל למקום חדש עם חברים חדשים".

גם במינסוטה כבר מתחילים להתכונן לתקופה החדשה, לאחר שבחרו באו ג'יי מאיו בדראפט האחרון והעבירו אותו לממפיס בתמורה למייק מילר וקווין לאב. לאב, שקיבל השוואות מוקדמות ולא סבירות לקווין מקהייל, נרגש להיות במערכת תחת הג'נרל מנג'ר. "אמרתי לסוכן שלי שאהיה מאושר להגיע למינסוטה", אמר לאב, והכין את הקרקע להצהרה של הבוס שלו. "הוא לא משחק כמוני", אמר מקהייל על לאב, "הוא הרבה יותר טוב ממני כשאני הייתי בן 19".

ובינתיים, מועדון אחר שעשה מספר שינויים לפני ובמהלך הדראפט הוא האינדיאנה פייסרס. לארי בירד, שהביא את טי ג'יי פורד מטורונטו ואת ג'ארט ג'ק מפורטלנד, מנסה למצוא קבוצה עבור ג'מאל טינסלי, הרכז הראשון של הקבוצה בשנים האחרונות, וגם בדרך כלל הראשון להיפצע בשורותיה. עושה רושם כי אם הפייסרס לא יצליחו למצוא מועדון שיהיה מוכן לקלוט את טינסלי, אינדיאנה תחתוך אותו. מצב דומה עשוי לקרות בניו יורק ניקס, עם סטפאן מארבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully