וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון תנסה לצרף את יזרעאלי או ברקוביץ

30.6.2008 / 13:14

קבוצתו של עדי אזולאי מנסה להחתים רכז ישראלי, ושחקני אלופת ישראל והולנד על הכוונת. גם גור פורת ויוני ניר מועמדים להצטרף

עירוני אשקלון עסוקה בימים הללו בניסיון להחתים שחקנים לקראת העונה הבאה, אך באותו זמן נלחמת הנהלת הקבוצה במנהלת ליגת "ווינר" על כך שלא קיבלה פנייה לשחק ביול"ב קאפ. לטענת אשקלון הקבוצה עומדת בקריטריונים, ולכן לא ברור מדוע הפועל ירושלים, שסיימה מתחת לאשקלון בטבלה, קיבלה פנייה לפניה. באשקלון פנו ליו"ר המנהלת אבנר קופל ובימים הקרובים צפויה התפתחות בנושא.

בינתיים המאמן עדי אזולאי מנסה להחתים רכז ישראלי, כשהמועמד המוביל אבי סוכר חתם לבסוף במכבי ראשון לציון. גם עמית בן דוד הוא מועמד, אך בשלב זה נראה כי השחקן יחתום בסופו של דבר במכבי חיפה. שני מועמדים נוספים לחיזוק הקבוצה הם גוני יזרעאלי ורועי ברקוביץ', שני שחקנים שמבוקשים במספר קבוצות נוספות, אך באשקלון מאמינים כי ישימו את ידם על אחד מהם. גור פורת קיבל פנייה מהקבוצה, ועשוי לחזור לשתף פעולה עם אזולאי, שאימן אותו במכבי ראשון לציון. גם יוני ניר הוזכר כאחד המועמדים להצטרף לקבוצה.

לגבי השחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, נראה כי דרור דוידי ויריב יצקן ימשיכו עונה נוספת. בקבוצה בודקים אפשרות להמשיך את חוזהו של מושון יעקוסי, שמחזיק בהצעה מהליגה הגרמנית. באשקלון אופטימיים גם לגבי השארותו של קורי קאר, שכרגע לא ברור מעמדו מבחינת משרד הפנים לקראת העונה הבאה. באשקלון מתכוונים להחתים את קאר, גם אם ייחשב כמעמד של שחקן זר. עדי אזולאי שומר על קשר עם סטיב בארט ג'וניור, שנבחן במספר קבוצות ב-NBA, ובמידה ולא יגיע לליגה הטובה בעולם, צפוי לחזור לאשקלון. עוד נודע כי מספר קבוצות נוספות בליגת העל התעניינו בשורותיו של בארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully