וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי נבחר לשחקן הטורניר

קשר ברצלונה הנהדר, שהנהיג את הספרדים כל הדרך אל הזכיה בתואר, נבחר על ידי אופ"א כמצטיין ביורו 2008. לאלופה 9 נציגים בסגל הטורניר

לעתים רחוקות שחקנים עם מאפיינים מעט אפורים מקבלים את ההערכה להם הם ראויים. לאורך רוב האליפויות, מלכי שערים, פליימקרים, קפטנים זכו להיבחר כשחקנים המצטיינים. לא כך הוא, המקרה של צ'אבי, קשר נבחרת ספרד, שנבחר היום (שני) לשחקן הטורניר. בזמן שוייה נצץ והבקיע, אינייסטה הבריק ובישל, טורס כיכב בגמר וסרחיו ראמוס, פויול וקסיאס נעלו את החוליה האחורית, נשכח לעתים קשר ברצלונה הנפלא.

אלא שבברצלונה, שם נחשב הקשר המקומי לאליל, יודעים מזמן כי שחקני קישור חדשים שמגיעים למועדון יכולים להיות נוצצים ויקרים, את המקום של צ'אבי בהרכב הם לא יתפסו. כך, עושה רושם, הוא המקרה גם בנבחרת הספרדית. פברגאס נהדר, ונתן עונה נפלאה בארסנל, אבל בנבחרת הוא המחליף של צ'אבי. קשר ברצלונה היווה את האיזון המושלם בין ההגנה להתקפה, ומסירותיו המדויקות והיעילות היוו את הבסיס למשחק המסירות שעבד בצורה כה חלקה ויפה לכל אורך הטורניר עבור אלופת אירופה. צ'אבי פתח בכל המשחקים, והבקיע שער אחד באליפות.

בנוסף, הכריזה אופ"א היום על סגל הטורניר, שכולל 23 שחקנים, מהם 9 מהאלופה הטרייה. לסגנית, גרמניה, יש 3 נציגים, ולטורקיה, ההפתעה הנעימה של הטורניר, יש נציג בודד בלבד.

הסגל המלא: ג'ינלואיג'י בופון (איטליה), איקר קסיאס (ספרד), אדווין ואן דר סאר (הולנד); חוזה בוסינגווה (פורטוגל), פיליפ לאהם (גרמניה), קרלוס מארצ'נה (ספרד), פפה (פורטוגל), קרלס פויול (ספרד), יורי ז'ירקוב (רוסיה); האמיט אלטינטופ (טורקיה), לוקה מודריץ' (קרואטיה), מרקוס סנה (ספרד), צ'אבי (ספרד), קונסטנטין זיריאנוב (רוסיה), מיכאל באלאק (גרמניה), ססק פברגאס (ספרד), אנדרס אינייסטה (ספרד), לוקאס פודולסקי (גרמניה), ווסלי שניידר (הולנד); אנדריי ארשבין (רוסיה), רומן פאבליוצ'נקו (רוסיה), פרננדו טורס (ספרד), דויד וייה (ספרד).

אנדי רוקסבורג', המנהל הטכני של אופ"א, אמר: "נבחרת הטורניר מורכבת על ידינו ועל ידי קולגות שלנו. הנבחרת לא מורכבת דווקא משחקנים בעלי שם, למעשה, יש רק 4 שחקנים שהיו בקבוצת המצטיינת שהרכבנו לליגת האלופות. לא הכללנו אף אחד שעף בשלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully