וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט או אילגאוסקאס לפנאנתייקוס?

30.6.2008 / 11:08

אתר "יורובאסקט" פירסם כי כוכב NBA בן 32 בדרך לאלופת יוון. גם אנטואן ג'יימיסון במועמדים. ובינתיים באולימפיאקוס: ג'רוויס הייז מתקרב

בימים האחרונים החלו שמועות ברשתות האינטרנט לגבי צירופו של כוכב NBA לפנאתנייקוס כחלק ממלחמת המועדונים בין המועדון הירוק לאולימפיאקוס. אתר "יורובאסקט" פירסם עוד ביום שבת, כי פנאתנייקוס מעוניינת בשחקן בן 32, בעל 10 שנות ניסיון פעילות בליגה הטובה בעולם, ושמחזיק בממוצע עונתי של יותר מ-10 נקודות גם בריבאונדים וגם בנקודות. השחקן אף הוגדר כיותר גדול מדומיניק וויליקנס שהגיע לפנאנתנייקוס לפני כ-12 שנה.

עוד נודע לאתר כי המאמן זליקו אוברדביץ' ועוזרו שוחחו עם השחקן ואף עוזרו טס במיוחד לארצות הברית על מנת לשכנע את השחקן להגיע לקבוצה. מיד לאחר פרסום הידיעה התקשורת ביוון החלה בניסיון לאתר מי השחקן ששמו שמור במערכת "יורובאסקט". הבוקר (שני) פירסם העיתון הספרדי "מארקה" כי שלושת המועמדים הבולטים שעומדים בקריטריון הם אנטואן ג'יימיסון, שחקנה של וושינגטון, זידרונאס אילגאוסקאס מקליבלנד ורון אטרסט מסקרמנטו, שבעבר היה מועמד לצסק"א מוסקבה.

אין ספק ששלושת השמות הללו אינם יותר גדולים מדומיניק וויליקנס, אך כלי התקשורת באירופה שוללים אפשרות כי טים דאנקן וקווין גארנט, שני שחקנים נוספים שעומדים בקריטריון, הם אלו שיגיעו בסופו של דבר ליוון. הדבר ירד מהפרק מאחר ששני השחקנים מקבלים שכר שגם הקבוצה היוונית העשירה לא תוכל לעמוד בו.

בצד השני של הכביש, מנסה אולימפיאקוס לסיים את מסכת הרכש שלה עם שחקן NBA משלה כשעל הפרק ג'רוויס הייז מדטרויט ומוריס אוונס מאורלנדו. שני השחקנים היו משמעותיים העונה בקבוצותיהם, אך שניהם מסיימים חוזה ובתקשורת היוונית מעריכים שהצעה של כ-6 מיליון דולר לעונה תשכנע את אחד מהם להגיע ליוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully