וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה במו"מ עם מירוסלאב איבאנוב

ההכנות לעונה הבאה בעיצומן, וקשר לבסקי סופיה נמצא על הכוונת של גיא לוזון. דמאיו נפגש עם איציק עזוז בנסיון להשאירו בקבוצה

ההכנות לקראת העונה הבאה של בני יהודה בעיצומן. לאחר שפתחו את האימונים אמש (ראשון) באופן רשמי, המשיכה היום (שני) הקבוצה בהכנותיה, וכרגע היא נמצאת במו"מ עם קשר לבסקי סופיה מירוסלאב איבאנוב. הקשר הבולגרי, שסיים את חוזהו בקבוצה, עשוי לסגור בשורות הכתומים בימים הקרובים. בני יהודה מנהלת עם קבוצתו של איבאנוב, שצפוי לתפוס את מקומו של סדריק בארדון, משא ומתן במשך מספר שבועות, במטרה להנחיתו בארץ כמה שיותר מוקדם. מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, נפגש עם איציק עזוז, בנסיון לסגור עם המגן הצעיר על חוזה חדש. עזוז דורש העלאה בשכרו, והנושא צפוי להיסגר בימים הקרובים.

אימון הבכורה אמש נערך בסגל מאוד דליל. הבלם מילאן מרטינוביץ' נחת בארץ ויצטרף לאימונים. הקשר תמיר כחלון, שיושאל ממכבי תל אביב לעונה נוספת, חולה ולא התאמן. הפנים החדשות באימון היו כפיר אדרי שהגיע ממכבי הרצליה, קובי מויאל, שהושאל מבית"ר ירושלים ושוער המשנה אבירן דלל, שהגיע מבני לוד. בקבוצה מתכוונים להחתים קשר עושה משחק זר ושחקן זר נוסף.

זאב חיימוביץ' שנמצא ברומניה והבלם יאיר אזולאי שכרטיסו חוזר באופן אוטומטי למ.ס אשדוד, לא נכחו באימון, וכרגע לא ברור אם ימשיכו בקבוצה. המגן השמאלי סאלם אבו סיאם עזב את הקבוצה, כמו גם השוער השני ניל אברבאנל והקשר הצרפתי סדריק ברדון, שחתם באנורתוזיס מקפריסין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully