וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא רציני לדבר על מטרות"

29.6.2008 / 19:53

בני יהודה פתחה את אימוניה בסגל דליל. המאמן החדש מתכוון לחזק את הקבוצה, לפני שייצא בהצהרות. דמאיו הרגיע את האוהדים המודאגים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אדרי למכבי? תמורת יבוריאן ובוזגלו

בני יהודה פתחה הערב (ראשון) באופן רשמי את אימוניה לקראת העונה הבאה. הקבוצה, שהבטיחה את הישארותה בליגת העל רק במחזור האחרון של העונה שעברה, עברה מתיחת פנים קלה, גם בעמדת המאמן וגם בסגל השחקנים.

המאמן החדש, גיא לוזון חוזר לקווים בליגת העל. הערב הוא אמר: "אני מאושר שאני כאן, שמח ונרגש. אנחנו מסתכלים קדימה לעבר העונה החדשה. אנחנו עדיין עסוקים בבניית הסגל. וברור לנו שנצטרך לחזק את הקבוצה על הסגל הקיים, בעוד בלם, קשר וחלוץ. זה לא יהיה רציני לדבר עכשיו על מטרות כי אנחנו עדיין לא יודעים איך תיראה הקבוצה, כשהסגל לא מושלם".

לוזון נשאל על השינויים במבנה הליגה, והעובדה שתהיה העונה יורדת אחת: "לא מעניין אותי שתהיה יורדת אחת או שתיים. בבני יהודה אנחנו לא מתעסקים ביורדות ועולות, אותנו מעניין לבנות סגל טוב ושתהיה כאן קבוצה טובה".

לוזון נשאל האם ההישארות של יעקב אסייג וחזי שירזי, שהשאירו את הקבוצה בליגה, גורמת לו ללחץ: "אם יעקב וחזי היו רוצים להיות מאמנים, לא הייתי מגיע לבני יהודה בשום שלב ובשום מחיר. ברור שהם עשו כאן עבודה נפלאה בעונה שעברה ומגיע להם המון קרדיט על כך, אבל ברגע שהם הבהירו לי חד משמעית שאין להם שום רצון לאמן העונה, אני הגעתי ואני אעבוד איתם בשיתוף פעולה מלא. כיף לי מאוד לעבוד עם השניים האלה באותו הצוות. אני מציע שלא תתעסקו בשאלות שליליות".

האימון נערך בסגל מאוד דליל. הבלם מילאן מרטינוביץ' צפוי לנחות הלילה ולהצטרף מחר לאימונים. הקשר תמיר כחלון, שיושאל ממכבי תל אביב לעונה נוספת, חולה ולא התאמן הערב. הפנים החדשות באימון היו: כפיר אדרי שהגיע ממכבי הרצליה, קובי מויאל, שהושאל מבית"ר ירושלים ושוער המשנה אבירן דלל, שהגיע מבני לוד. בקבוצה מתכוונים להחתים קשר עושה משחק זר ושחקן זר נוסף.

זאב חיימוביץ' שנמצא ברומניה והבלם יאיר אזולאי שכרטיסו חוזר באופן אוטומטי למ.ס אשדוד, לא נכחו באימון, וכרגע לא ברור אם ימשיכו בקבוצה. המגן השמאלי סאלם אבו סיאם עזב את הקבוצה, כמו גם השוער השני ניל אברבאנל והקשר הצרפתי סדריק ברדון, שחתם באנורתוזיס מקפריסין.

100 אוהדים הגיעו לאימון שנערך בספורטק דרום, חלקם הפנו שאלות נוקבות למנכ"ל משה דמאיו בעניין חיזוק הסגל. דמאיו שוחח עם האוהדים, הסביר להם שתהליך בניית הקבוצה נמצא כרגע בעיצומו וברור שיגיעו עוד שחקנים. דמאיו אישר את ההתעניינות של מכבי ת"א באדרי ואמר: "אני מוכן לשחרר את אדרי תמורת איליה יבוריאן ומאור בוזגלו".

אדרי עצמו אמר: "הרגשה טובה להתחיל עונה חדשה. מחכה לנו עונה ארוכה וקשה, נצטרך לעבוד קשה ואני מקווה שנעשה עונה טובה יותר, ממה שבני יהודה עשתה בעונה שעברה". לגבי ההתעניינות ממכבי תל אביב אמר: "אין לי כרגע שום דבר להגיד על מכבי. עצם העובדה שאני כאן, מדבר אתכם במדים של בני יהודה, זאת התשובה. מבחינתי, אני נמצא בבני יהודה וכאן אשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully