וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק ימשיך בנבחרת צרפת עד 2010

חרף הכישלון ביורו, בהתאחדות הכדורגל הצרפתית החליטו להמשיך את הקשר עם המאמן המושמץ, כשהתנו את הישארותו בשלושה תנאים

נשיא ההתאחדות הצרפתית לכדורגל, ז'אן פייר אסקלה, אישר היום (ראשון) כי ריימונד דומנק יישאר בתפקידו כמאמן הנבחרת, חרף הכישלון הקולוסאלי ביורו. יחד עם זאת אמר הנשיא כי לפני מוקדמות המונדיאל 2010 בדרום אפריקה מספר שינויים יהיו חייבים להיעשות.

כזכור, צרפת הגיעה ליורו הנוכחי עם ציפיות גבוהות מאוד לאחר שסיימה במקום השני במונדיאל לפני שנתיים. הסגל הצרפתי משופע בכוכבים, אבל שלושה משחקים ללא ניצחון (תיקו מול רומניה והפסדים להולנד ואיטליה) הביאו להדחתה של נבחרת צרפת כבר אחרי השלב הראשון, כשהיא מסיימת אותו עם נקודה אחת בלבד ושער זכות אחד בלבד.

דומנק נמצא האשם העיקרי במצבה והופעותיה של הנבחרת, החל מבחירת השחקנים לטורניר (השארתו של דויד טרזגה בחוץ, לדומגא) וכלה בטקטיקת המשחק. החיצים נורו אליו גם מכיוון שהמשיך להאמין בגווארדיה הישנה של הנבחרת כשנתן את המפתחות בידיהם של השחקנים הוותיקים.

לדומנק היה חוזה עד 2010, אבל היה נראה שאחרי הביקורת הרבה שהוטחה בו, הוא יתפטר או יפוטר. כנראה שהצרפתים אוהבים לסבול, ונשיא ההתאחדות הצרפתית הודיע היום במפתיע כי החוזה עמו יכובד. "הוא יישאר, כאשר מספר דברים ישתנו", אמר הנשיא.

שלושת התנאים עימם ייאלץ להתמודד דומנק כדי להמשיך ולהחזיק בתפקידו הן כדלהלן: שיפור ושינוי שיטת משחק, התנאי השני שהוצב לו הוא ארגון טוב יותר, והשלישי היא תקשורת טובה יותר בין כל הצדדים הקשורים לנבחרת הצרפתית. אישור המשך העסקתו יובא ביום חמישי לאישור סופי בפני נציגי ההתאחדות הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully