וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון הגיע לסיכום עקרוני בעירוני נהריה

29.6.2008 / 15:30

הגארד של גליל עליון בשנים האחרונות הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה. יו"ר גליל, חיים אוחיון: "הוא חתום אצלנו, לא שיחררתי אותו"

עירוני נהריה, שמינתה בשבוע שעבר את המאמן יעקב ג'ינו, החלה בהכנותיה לקראת העונה הבאה. היום (ראשון) הגיעה הקבוצה שסיימה את העונה במקום הרביעי לסיכום עקרוני עם יוגב אוחיון לעונה הבאה.

אוחיון, שחקנה של גליל עליון, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בגליל, אבל הוא כבר הביע בעבר את רצונו לעזוב את הקבוצה. "יוגב חתום בגליל. נכון לרגע זה לא שיחררתי אותו לאף קבוצה", מסר בתגובה יו"ר גליל, חיים אוחיון.

דרישתה הראשונית של גליל הייתה על פיצוי בגובה של כ-100 אלף דולר. הצדדים הגיעו להסכם, לפיו תעביר נהריה כ-60 אלף דולר. זהו כרגע המכשול היחיד המפריד ביו אוחיון לנהריה.

יו"ר נהריה, ניסים אלפסי, מסר לוואלה! ספורט בתגובה לידיעה: "אנחנו החלטנו בשלב זה לא לצאת לעיתונות עד שלא החתמנו שחקנים. אני מאמין שעד סוף השבוע, ייחתם לפחות חוזה אחד או שניים עם שחקנים". סוכנו של אוחיון, גיא הראל, מסר בתגובה: "כרגע יוגב עדיין שחקן גליל. יכול להיות גם שהוא ישאר שם בסוף".

אוחיון בן ה-21, גדל בקבוצת הנוער של גליל עליון והתפרסם בעיקר בזכות תצוגות שיא בליגת העל של בתי הספר התיכוניים במדי תיכון עמק החולה, אותה הוביל לאליפות המדינה. אוחיון עלה לבוגרים של הגליל עוד לפני גיל 17, והפך לכוכב של הקבוצה בעונת 2005/6. בעונה האחרונה קלע אוחיון 11.3 נקודות למשחק, ומסר 4.3 אסיסטים. הנתונים הללו עזרו לאוחיון להכנס לסגל הסופי של נבחרת ישראל, ועם הפרישה הצפויה של דרור חג'ג' יתכן שאף אוחיון לראשונה בקריירה ישחק במדי הנבחרת הבוגרת.

בעירוני נהריה מנסים להתארגן בעידן שאחרי "ישקר" שבין הדברים שעליהם תצטרך להתמודד הקבוצה היא העזיבה של מספר שחקני מפתח ביניהם אבי סוכר, ברק פלג, מתן נאור וככל הנראה גם עידו קוז'יקרו. בנהריה מקווים לסכם בימים הקרובים גם עם ג'ון גילכריסט לעונה נוספת, כשגם כריס ווטסון, ניר כהן ואור איתן מועמדים להצטרף לקבוצה. תקציב הקבוצה לא צפוי להפגע בעקבות עזיבת "ישקר" שכן עיריית נהריה ממשיכה לתמוך בקבוצה ולהעניק לה גב כלכלי רחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully