וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיז'רמו ישראלביץ' סגר במכבי ת"א לשלוש שנים

29.6.2008 / 17:45

כרטיס השחקן יירכש מהפועל כפר סבא תמורת 600 אלף דולר. עו"ד של בוזגלו, שסיכם את כל תנאיו, ינסה להשתחרר סופית ממכבי חיפה

קשר הפועל כפר סבא, ג'יזרמו ישראלביץ', סיכם את תנאיו לשלוש השנים הבאות במכבי תל אביב. בקרית שלום יכולים לסמן לעצמם וי גדול, לאחר שהצליחו להקדים במירוץ להחתמת השחקן את היריבה העירונית, הפועל, שרצתה בו מאוד. לאחר מו"מ ממושך, הצליחו ראשי מכבי לסכם את תנאי רכישתו עם הנהלת כפר סבא, שתקבל עבורו 600 אלף דולר. ישראלביץ' יגיע לאימון הבכורה של מכבי ביום שלישי הקרוב, וכאשר יחזור מחופשתו בארגנטינה, יחתום רשמית על החוזה. מהנהלת מכבי נמסר: "אנו דבקים במדיניות שהתווינו ולפיה יעשה כל מאמץ כדי להביא את השחקנים, אשר בהם מעוניין הצוות המקצועי ולשלבם במועדון".

ישראלביץ', 26, עלה לישראל מארגנטינה לפני כשש שנים. הוא נרכש על ידי מכבי חיפה ואף הופיע בשורותיה בליגת האלופות. לאחר עונה אחת בה מיעט לשחק, הושאל השחקן להפועל נצרת עילית. הוא שיחק במועדון שלוש שנים במהלכן עלה עם הקבוצה ליגה, וירד איתה כעבור שנתיים. בקיץ 2006, נרכש ישראלביץ' על ידי כפר סבא, בעיסקה שכללה את מעברו של אייל משומר בכיוון ההפוך. הוא שיחק בכפר סבא, תחת אלי אוחנה, בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה, כבש השחקן חמישה שערים ובישל שבעה.

ישראלביץ' לא קיבל היתר לשחק בנבחרת ישראל, בשל עבר בנבחרות הצעירות של ארגנטינה. המעבר למכבי תל אביב הוא עבורו הזדמנות ראשונה להיות שחקן מוביל בקבוצה בכירה, מאז הגיע לישראל.

עו"ד צ'רלי בוזגלו ינסה לשחרר את מאור מחיפה

צ'רלי בוזגלו, עורך דינו של החלוץ מאור בוזגלו צפוי להיפגש היום (ראשון) עם אודי שוחטוביץ' המייצג את מכבי חיפה, במטרה ולפתור את הסכסוך הארוך בין יעקב בוזגלו אביו של השחקן ולבין המועדון מהכרמל. במכבי תל אביב ממתינים בציפייה שהצדדים יגיעו סוף סוף להסכמות ויפתרו את כל המחלוקות הכספיות ביניהם על מנת שבוזגלו יקבל את השחרור ממכבי חיפה ויוכל לחתום בשעה טובה על חוזהו במכבי תל אביב. כל הפרטים בין בוזגלו לצהובים כבר סוכמו וכך גם ההסכם בין יעקב שחר למכבי תל אביב לגבי סכום מכירת מחצית מכרטיסו של החלוץ.

הבלם הקרואטי איגור טומאסיץ' עבר בהצלחה את כל סדרת הבדיקות הרפואיות והיום הוא יחתום על חוזה לשנתיים במועדון. המאמן רן בן שמעון מאמין שטומאסיץ' יוכל להנהיג את הגנת הצהובים יחד עם הבלם אבי יחיאל שחתם גם הוא על חוזהו לעונה הבאה.

הלילה ינחת בישראל החלוץ היהודי אייל שטרכמן. החלוץ בן ה-19, משחק בקבוצת ולז סארספילד הארגנטינאית והיה מלך השערים של הליגה לנוער בארגנטינה. שטרכמן שיחק בשנת 2005 במדי נבחרת ארגנטינה למכביה והרשים מאוד. בחלוץ התעניינה גם בית"ר ירושלים אך ראשי מכבי שוחחו עמו והוא יגיע למספר שבועות של התרשמות מהמועדון. אם תחליט מכבי תל אביב לרכוש אותו היא צפויה לשלם סכום המתקרב לחצי מיליון דולר עבור כרטיסו. שטרכמן ירשם כמובן כשחקן ישראלי לכל דבר ולא יתפוס משבצת של זר.

השבוע מקווים במכבי לסיים את המשא ומתן הכספי עם השוער דרגוסלב יבריץ' שביקש לשדרג את שכרו למרות שהוא חתום על חוזה בקבוצה גם לעונה הבאה. ההערכה היא שבימים הקרובים יגיעו הצדדים להסכמות ויבריץ' יפתח את האימונים יחד עם חבריו לקבוצה ביום ג' הקרוב.

במכבי בוחנים עדין את האפשרות למכור את החלוץ יאניק קאמאנן לקבוצת ואסלוי הרומנית שמעוניינת בשירותיו. בשלב זה ההצעה הכספית של הרומנים לא גבוהה מספיק עבור ראשי מכבי אך נראה שבמידה וההצעה תגיע לחצי מיליון יורו, יסכימו הצהובים לשחרר את קאמאנן ויחתימו חלוץ זר אחר במקומו.

עדכון ראשון: 29/6/08 14:14
עדכון אחרון: 29/6/08 17:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully