וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה בחולון: להעמיד קבוצה מכובדת

29.6.2008 / 12:45

המנכ"ל טובי שוורץ מנסה לגייס ספונסרים נוספים על מנת להשיג תקציב מעל המינימום. אבישי גורדון ימשיך בקבוצה, עמית תמיר צפוי לעזוב

כמעט שבוע עבר מאז המפץ הגדול שבו מיקי דורסמן הודיע על עזיבת הפועל חולון, ונראה כי האנשים שמנהלים את הקבוצה כיום עובדים קשה על מנת להשאיר את חולון כיותר מעוד קבוצה בליגת העל. מחר (שני) יפגש המנכ"ל טובי שוורץ, שמנהל את הקבוצה בפועל, עם ראש מנהלת ליגת ווינר, אבנר קופל, כחלק מהשינויים בקבוצה. "זו תהיה פגישת היכרות אישית עם קופל", אמר היום שוורץ לוואלה! ספורט.

הכסף שתעביר עיריית חולון, בתוספת סכום הכסף שהקבוצה מקבלת ממנהלת הליגה, יספיק לשוורץ על מנת להעמיד קבוצה בתקציב מינימום, אך השאיפות שלו גבוהות יותר, "אני כל הזמן עובד ועובד. אני נפגש עם אנשים ומעניין אותם בתמיכה בקבוצה ואני חושב שזה יעזור. אני אמשיך להפגש גם בימים הקרובים עם גורמים נוספים. אני חייב להגיד שהאוהדים המקסימים של הפועל חולון מראים רצון לעזור, זה מעודד וזה חשוב מאוד הפעילות שלהם. אני מנסה לבנות תקציב מכובד ויפה. אני רוצה להיות הישגי. את התקציב מינימום אני אשיג, אבל אנחנו מנסים להשיג תקציב להפעלה מכובדת של הקבוצה".

בצד המקצועי חתום בחולון שחקן אחד בלבד: אבישי גורדון. בנוסף לגורדון גם לעמית תמיר היה חוזה בקבוצה, אך החוזה היה מותנה בהשארותו של מיקי דורסמן, "מאוד הייתי רוצה לראות אותו בקבוצה", מודה שוורץ, אך נראה כי בשלב זה תמיר יבחן אופציות נוספות. מלבד החור בתקציב, גם את עמדת המאמן השאיר דורסמן יתומה. בשלב זה בחולון עוד לא יושבים עם מאמנים, עקב חוסר הוודאות הכלכלית, אך המועמדים הבולטים לתפקיד הם רוני בוסאני ודני גוט, שבנה את הקבוצה בעונה שעברה ביחד עם מיקי דורסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully