וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "אשחק כמו הנרי, כשישלמו לי כמו להנרי"

החלוץ הטוגולזי של ארסנל מתנה את יכולותיו בדרישה שמשכורתו תוכפל ב-4. "יש צ'אנס גדול שאהיה בעונה הבאה בברצלונה"

עמנואל אדבאיור, חלוצה של ארסנל, הוא אחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ הנוכחי. התותחנים כבר איבדו את מתיאו פלאמיני למילאן, כשגם אלכסנדר חלב בדרך החוצה. בחלוץ הטוגלוזי של ארסן ונגר מעוניינות ברצלונה ומילאן.

לאחרונה נודע כי אדבאיור אמר שיסכים להישאר במועדון הלונדוני אם שכרו יוכפל ב...שימו לב 400 אחוזים, ומשכורתו תעלה מ-30,000 ליש"ט לשבוע ל-120,000. בארסנל היו מוכנים להכפיל את המשכורת שלו ל-60,000, אבל הוא נשאר בשלו. החלוץ בן ה-24 סבור שהוא זקוק למשכורת עתק כמו שקיבל בזמנו החלוץ הצרפתי תיירי הנרי. "אני אשחק כמו הנרי, כאשר ישלמו לי כמו להנרי", התנה אדבאיור. "או שארסנל תיתן לי מה שאני רוצה ואז אני אישאר, או שלא ואני אעזוב".

כאמור, מילאן וברצלונה מוכנות להוציא מכיסן כ-30 מיליון ליש"ט על הטוגולזי. המועדון הקטאלוני אף שלח כבר נציגים מטעמו ללונדון כדי שישוחחו עם באי כוחה של ארסנל. אחרי הדחתו של סמואל אטו, ברצלונה מחפשת נואשות אחר חלוץ חוד קטלני שיוכל להחליפו.

בתחילה נראה כי אדבאיור יעדיף לחבור לפלאמיני במילאן, אבל הוא רמז כי דווקא בירת קטאלוניה עושה לו את זה יותר: "מילאן זה מועדון גדול, אבל העובדה שהם לא משחקים בליגת האלופות בעונה הבאה זה פחות אתגר עבורי. ברצלונה הציעה לי חוזה נאה. כן, אני עדיין תחת חוזה בארסנל, אבל זה תלוי במנהלים להשביע את רעבוני. אחרת, אני אעזוב. יש צ'אנס גדול שאני אהיה בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully