וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון סיכם לשנתיים בראשון לציון

29.6.2008 / 9:19

שחקן הפועל גליל עליון היה מבוקש גם על ידי הפועל ירושלים ועירוני נהריה, אך בחר בקבוצה מעיר היין, בה שיחק בעונת 2003/04

גילי מוסינזון סיכם היום (ראשון) במכבי ראשון לציון לשנתיים הקרובות. מוסינזון בן ה-30, שסיים עונה מצוינת במדי הפועל גליל עליון, היה מבוקש בימים האחרונים על ידי הפועל ירושלים ועירוני נהריה, אך בחר בסופו של דבר בקבוצתו של זיו ארז, בה שיחק בעונת 2003/04. החתימה על החוזה צפויה היום או מחר.

משה קליסקי, יו"ר ראשון לציון, אמר הבוקר (ראשון) לוואלה! ספורט: "אני מאוד שמח על הבאה של שחקן כמו גילי מוסינזון לקבוצה. אנחנו במשך שנים מכוונים למעלה. גם בעונה שעברה כיוונו הכי גבוה שרק היינו יכולים, רק שזה לא הצליח". על העובדה שמוסינזון העדיף את ראשון על פני הפועל ירושלים אמר קליסקי: "לראשון יצא מוניטין של אחד המועדונים הכי מסודרים בישראל, וזה שיקול ששחקנים לוקחים לפני שהם באים לקבוצה. אני חושב שהעובדה הזאת ביחד עם האולם החדש שנעבור אליו וכל התנאים שיש לנו מושכים שחקנים".

מוסינזון בן ה-30, נחשב במשך שנים רבות לילד הרע של הכדורסל הישראלי ולאחד האתלטים הגדולים שצמחו בישראל. בנו של סופר חסמב"ה, יגאל, גדל בהפועל תל אביב ולא בא לידי ביטוי כפי שצפו משחקן בממדיו בגילאי הנוער. דווקא העונה, אחרי שסימן השאלה הגדול על מוסינזון איים להפוך לסימן קריאה של כישלון, לקח השחקן את עצמו בידיים ורשם עונה נפלאה עם 12.8 נקודות ו6.2 ריבאונדים שעזרו לו להכנס לסגל המורחב של נבחרת ישראל. בקדנציה הקודמת של מוסינזון במדי ראשון, בעונת 2003/4, רשם השחקן 7.8 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

הסיכום עם מוסינזון אמור לסיים את הסגל הישראלי של ראשון שבאופן קבוע בשנים האחרונות מתארגנת מוקדם מאוד, עובדה שלא הספיקה להישגים בשנתיים האחרונות. מוסינזון מצטרף לאיתי לב, אבי סוכר ועודד שעשוע, וישלים קאדר ישראלי מנוסה ומבטיח. אל הארבעה צפוי להצטרף אופיר פרחי, שחקן הבית של הקבוצה, והשחקנים הצעירים טל דן, טל קרפלס וחן גונשור. מעמדו של יוני ניר, שהגיע בעונה שעברה לקבוצה, בשלב זה לא ברור. קיים סיכוי כי סדריק בנקס, השחקן האמריקאי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, ימשיך עונה נוספת, לאחר שהשחקן הביע את רצונו להמשיך במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully