וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומאר סניד חתם בירושלים

28.6.2008 / 22:57

גיא גודס ועומאר סניד חוזרים באופן סופי לשתף פעולה, אחרי ששחקנה של מכבי ראשל"צ חתם במלחה. אין התקדמות במגעים עם רוט

שבועיים אחרי שגיא גודס מונה למאמן הפועל ירושלים, החתימה הקבוצה מהבירה היום (שבת) שחקן רכש ראשון בדמותו של עומאר סניד, שחקנה של מכבי ראשון לציון בעונה החולפת. סניד, שיחזור לשתף פעולה עם גיא גודס בירושלים, סיכם את תנאיו בירושלים עוד במהלך השבוע שעבר, אך חתם בקבוצה רק בצאת השבת, מאחר שהקבוצה העדיפה לא לחתום על מסמכים במהלך השבת. סניד החזיק בהצעות גם מעירוני אשקלון וממכבי ראשון לציון, אך חלק מהשיקול של השחקן לחתום בסופו של דבר בירושלים, היתה העובדה שהקבוצה תשחק במוקדמות היול"ב קאפ.

סניד בן ה-32, חוזר על ידי ראשון עוד בתחילת שנות ה-2000 אך לא הגיע לישראל בעקבות המצב הראשוני. כשלבסוף הגיע לישראל בעונת 2004/5, חתם סניד בעירוני אשקלון, והוביל את הקבוצה של אריאל בית הלחמי אל המקום הרביעי בטבלה. עונה לאחר מכן הצטרף למכבי ראשון לציון, שם פגש כאמור את גיא גודס, וצעד איתה מרחק נקודה מגמר הפיינל פור. בעונת 2006/7 שיחק סניד ברוסטוב הרוסית, ואת העונה האחרונה פתח בסאבא באטרי האיראנית לפני שחזר להציל את ראשון מירידה לליגה השנייה.

המגעים בין ירושלים לבין מורן רוט לא מעלים דבר בשלב זה. גורם בקבוצה מסר כי בימים הקרובים צפויה ירושלים להעלות את ההצעה לרוט, בתקווה לראות את השחקן חותם לבסוף בירושלים. רוט מחזיק בהצעות ממכבי חיפה ומעירוני נהריה, וכמו כן גם אנטוורפן הבלגית הביעה עניין ברכז הפועל חולון. המגעים עם עידו קוז'יקרו הופסקו, לאחר שארז מרקוביץ' נשאר בקבוצה, והשחקן צפוי לחתום במכבי חיפה או בעירוני נהריה שפנו אליו.

בשלב זה חתומים בירושלים בנוסף לסניד, יובל נעימי, שרון ששון, ארז מרקוביץ', טימי באוורס יהוא אורלנד וגיא פניני. לגבי נעימי קיימת אי בהירות מסוימת, שכן השחקן הביע את רצונו לשחק בקבוצה במידה ויקבל הזדמנות לשחק, אך במידה ויוחתם רכז ישראלי ורכז זר בנוסף לנעימי, צפוי השחקן לבקש להשתחרר. לגיא פניני יש אופציית יציאה לאירופה עד ה-15 ביולי, אך נראה בשלב זה שהשחקן יעדיף לסיים את חוזהו בירושלים, ובעונה הבאה לחפש קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully