וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי יצחקי חוזר לבני השרון

28.6.2008 / 20:16

למרות שעדיין לא מינתה מאמן, המשיכה הקבוצה בהכנותיה והחתימה את השחקן שהיה מבוקש על ידי חיפה, נהריה וחימיק יוז’ני האוקראינית

בני השרון שמה את ידה על אחד הישראלים היותר מבוקשים בשוק ההעברות העונה, כשהחתימה היום (שבת) את אורי יצחקי, שחקנה של עירוני רמת גן. בקבוצה הביעו עניין ביצחקי עוד במהלך העונה שעברה, כשהצטיין ברמת גן והיה מהישראלים הבולטים בליגה, אך בסיום העונה כשפנו אליו, ההצעה הכספית שהוגשה הייתה נמוכה מההצעות שהוגשו מכיוון מכבי חיפה, עירוני נהריה ואף מהקבוצה האוקראינית חימיק יוז'ני. בימים האחרונים הוחלט בבני השרון לסגור עם יצחקי, והקבוצה השוותה את ההצעה הכספית שלה להצעות של שאר הקבוצות והצדדים הגיעו לסיכום על הגעתו בחזרה לקבוצה.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אישר את הידיעה ומסר: "אורי הוא החתמה נהדרת בשבילנו, חצי ליגה הייתה בעקבותיו ואנחנו שמחים שהוא העדיף לחזור הביתה ולשחק בבני השרון. מלבד היותו שחקן בית, עובדה שהיא חשובה בפני עצמה, מדובר בגארדפווארד הישראלי הטוב בליגה, שחקן שהוכיח שגם שחקנים ישראלים יכולים לעבוד ולהשתפר, ושעשה התקדמות אדירה בשנה החולפת. אנחנו בטוחים שאורי הוא חיזוק נהדר לקבוצה, שהוא ישתלב במהרה, ויעזור לצוות הקיים למשוך את הקבוצה קדימה להצלחות בליגה וביול"ב קאפ".

יצחקי בן ה-27, היה אחד מההבטחות הגדולות של הכדורסל הישראלי בתחילת שנות ה-2000. הוא היה חלק מנבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף בשנת 2000. הוא היה מכוכבי קבוצת הנוער של בני הרצליה וגם הספיק לעבור במכבי רעננה שלפני האיחוד. אחרי עונה אחת רעה בהפועל ירושלים, הקריירה שלו החלה קצת לאבד כיוון. אחרי העונה במלחה יצחקי החל לנדוד בין עירוני רמת גן, רמת השרון ובני השרון אך באף קבוצה לא הרשים. הקריירה שלו החלה להתעצב כשיצא בעונת 2005/6 ללאשקו הסלובנית והצטייין במדיה. בעונה האחרונה ברמת גן היה יצחקי הקלע הישראלי הבולט כשקלע 15 נקודות למשחק.

יצחקי היה קרוב לסיכום במכבי חיפה בתחילת מועד ההעברות, אך לטענת אנשי חיפה, הדרישה הכספית של יצחקי ונציגיו הייתה גבוהה מדי. גורם בחיפה מסר כי "הקבוצה לא מתכוונת להגרר לסכומים הדמיוניים שדורשים חלק מהשחקנים".

בני השרון ממשיכה לעבוד ללא מאמן ויצחקי הוא רק האחרון בשורת השחקנים שמחתים אלדד אקוניס. הישראלים שכבר חתומים בקבוצה הם מאיר טפירו, ארז כץ, בן רייס ושון מונסון לצד הזרים עוסמאן סיסה, קוקי בלצ'ר ושון ג'יימס. גם ניצן חנוכי צפוי להמשיך בקבוצה. בקבוצה לא ממהרים להחתים מאמן וככל הנראה מחכים לתשובה משרון דרוקר, שבשלב זה מעדיף את האופציה האירופית. במידה ודרוקר לא יגיע לקבוצה דני גוט ואריאל בית הלחמי הם המועמדים הבולטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully