וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוביץ', אפק וארבייטמן ממריאים לרומניה

שלושת שחקני ליגת העל בעונה החולפת יצאו להתרשם מקבוצת גלאץ המחזרת אחריהם. קיבלו הצעות כספיות הנעות סביב 180 אלף יורו

הבלם זאב חיימוביץ', הקשר עומרי אפק והחלוץ שלומי ארבייטמן, ימריאו הלילה לרומניה למספר ימי התרשמות במועדון גלאץ מהליגה הרומנית הראשונה. השלושה הבהירו כי הם מגיעים להתרשמות בלבד מהעיר והמועדון. הם צפויים לחזור לארץ ביום שלישי.

השלושה קיבלו הצעות כספיות שנעות סביב 180 אלף יורו לעונה לכל אחד, מנשיא המועדון, מריוס גלאן שביקר בישראל בשבוע שעבר. מי שעוד עומדים מאחורי העיסקה הם איש העסקים מאיר שמיר וכן סוכן השחקנים צביקה אברמוביץ', המקורבים עיסקית לסטאן וכך נוצר הקשר עם השלושה.

הרומנים הבהירו לחיימוביץ', אפק ולארבייטמן כי כל הוצאות הטיסה וכמובן האירוח יהיו על חשבון המועדון והם מקווים שלאחר מספר ימי התרשמות יסכימו הישראלים לחתום על חוזה לעונה אחת בגלאץ. הקבוצה הרומנית סיימה את העונה שעברה במקום השביעי.

זאב חיימוביץ', שמחצית מכרטיס השחקן שלו שייך לג'קי בן זקן וחציו השני לרונן אלעד, שיחק העונה בבני יהודה. הבלם קיבל מספר הצעות מקבוצות בארץ, ביניהן הפועל תל אביב ומכבי נתניה, אולם עד כה דחה את כולן. עומרי אפק שוחרר בתום העונה שעברה ממכבי חיפה והוא מבוקש מאוד במכבי נתניה, אולם בשלב זה דרישותיה הכספיות הגבוהות של מכבי חיפה טירפדו את ההעברה. ארבייטמן סיים את חוזהו בהפועל תל אביב ובשלב זה לא מצא קבוצה שתקלוט אותו בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully