וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו, נ-גמר

גמר יורו 2008 יפגיש את הנבחרת הכי טובה באליפות, ספרד, עם הכי נחושה, גרמניה. אחרי 44 שנים ללא תואר הנבחרת האדומה רוצה להניף גביע

משחק מספר 65: גמר יורו 2008 - גרמניה - ספרד 3.00, 2.70, 2.10

אחרי 22 ימים של שיכרון חושים, יורו ברמה גבוהה עם שערים רבים, כדורגל ברמה גבוהה, אנחנו מגיעים לרגע השיא, הגמר הגדול. בחצי הגמר היו שתי נבחרות מפתיעות, טורקיה ורוסיה, שאיימו ללכת עד הסוף בעזרת היכולת המצויינת שלהן והמזל, אבל כשזה הגיע למאני טיים, הנבחרות הקאלסיות והטובות לא נתנו להפתעות לקרות.

גרמניה שיחקה די בינוני נגד טורקיה, אבל עשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר, קרי ניצחון ב-90 דקות. זה היה קשה, אבל מאוד מתוק עם שער ניצחון בדקת הסיום של המגן המצוין, פיליפ להאם. טורקיה הייתה קרובה לעוד סנסציה, אבל אםילו היא לא יכלה למכונה הגרמנית המשומנת, שמעפילה לגמר יורו מאז 1996. אז, כזכור היא ניצחה בגמר היורו, שנערך באנגליה עם שער זהב של אוליבר בירהוף את נבחרת צ'כיה. הגרמנים, כמובן, אחרי 12 שנים ללא אף תואר רוצים להניף את הגביע, אבל מנגד עומדת הנבחרת הכי טובה באליפות.

ספרד הגיעה לגמר בזכות. היא הצהירה על כוונותיה לפני תחילת האליפות כי היא, עם סגל השחקנים הנוכחי שיש למאמן לואיס אראגונס, רוצה ללכת עד הסוף. היא לא חששה לומר את זה, והיא עשתה זאת בגדול. היא שיחקה כדורגל שובה עין, התקפי, פתוח, נתנה לאוהדיה ולקהל הרחב את מבוקשו - כדורגל יצירתי. הפעם, בניגוד לכלכ הרבה ניסיונות אחרים, זה גם עבד לה. השוער המצוין, ההגנה החזקה, שספגה רק שלושה שערים, הקישור הנהדר, שעושה את העבודה בכל חלקי המגרש, וכמובן, צמד החלוצים הנהדר, פרננדו טורס את דויד וייה. הם אלו שהוליכו אותה בגאון עד לגמר, והם כמובן לא מוכנים להיעצר שם.

ספרד, בניגוד לגרמניה שאספה שש נקודות בבית המוקדם, ניצחה את כל שלושת משחקיה בשלב הראשון. ברבע הגמר היא התקשתה נגד הבונקר המכוער של איטליה, אבל הצדק נעשה עם ניצחון בדו קרב הפנדלים, בעזרת שתי הצלות של שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס. בחצי הגמר זה כבר לא היה כוחות, כשהיא הביסה את רוסיה המפתיעה 0:3.

התקלה הבלתי צפויה, כאשר דויד וייה נפצע במהלך המחצית הראשונה של חצי הגמר, התגלתה דווקא כדבר הכי חיובי שקרה לספרד. ססק פברגאס החליפו וספרד עם חמישה קשרים עשתה מול הרוסים ככל העולה על רוחם. גם בגמר תשחק ספרד עם חמשת הקשרים, אבל הדינמיקה של המשחק שונה כמובן, כך שלאו דווקא הפעם זה יעבוד, מה גם שליואכים לאו, מאמן גרמניה, זמן לעבוד על זה .

אז מה אתם חושבים או לחילופין מקווים שיהיה. בכל אופן בטופס הווינק אנו מגלים יתרון ברור לנבחרת ספרד. ניצחון של הנבחרת האדומה יזכה אתכם ביחס של 2.10, בעוד שניצחון של נבחרת גרמניה יזכה אתכם ביחס של 3.00. תיקו (בתום 90 דקות, כזכור) מביא יחס לא רע של 2.70. חרף העובדה שספרד היא אכן פייבוריטית ברורה בגמר, הרי שכאן אנו ממליצים שכל אחד ילך עם רחשי ליבו. בכל זאת, זהו גמר, 90 או 120 או פנדלים, בהם הכול יכול לקרות, בטח עם שחקנים מצויינים שיש משני צידיו של המגרש. ב-ה-צ-ל-ח-ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully