וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד כבר באיטליה

קשר צ'לסי נחת במילאנו והוא צפוי לחתום לארבע שנים באינטר תמורת 5.8 מיליון ליש"ט לעונה. קווארסמה וז'ירקוב מועמדים להצטרף אליו, דקו מתרחק

לאחר שאמש (שישי) דיווח העיתון הצרפתי הנחשב "פראנס פוטבול" כי כל פרטי העברתו של פרנק למפארד מצ'לסי לאינטר נסגרו למעשה, מפרסמת הבוקר התקשורת האיטלקית כי הקשר האנגלי כבר נחת באיטליה והוא צפוי לחתום על חוזהו החדש באלופת איטליה בימים הקרובים.

ההערכות הן כי מדובר בחוזה לארבע שנים, בו ירוויח למפארד 5.8 מיליון ליש"ט לעונה - שדרוג של כמעט שני מיליון ליש"ט ממשכורתו בצ'לסי, שתקבל תמורתו 7.5 מיליון ליש"ט על ההעברה.

לאחר שהנחית את למפארד, עימו זכה בשתי אליפויות אנגליה, נראה כי ז'וזה מוריניו, מאמנה טרי של אינטר, יוותר על צירופו של דקו, אותו הדריך בפורטו כשהקבוצה הפורטוגלית זכתה בליגת האלופות לפני ארבע שנים. הקשר הפורטוגלי שעוזב את ברצלונה עשוי כעת לחליף את למפארד בסטמפורד ברידג', והמשיך לשחק תחת מאמנו בנבחרת פורטוגל, לואיס פליפה סקולארי.

העברה משמעותית נוספת עליה עומלים באינטר באינטנסטיביות בימים האחרונים היא זו של ריקרדו קווארסמה. הקשר הפורטוגלי הנחשק של פורטו צפוי לעלות לנראזורי לא פחות מ-27 מיליון ליש"ט, ולא מעט קבוצות צמרת באירופה נמצאות אף הן במירוץ להחתמתו. שם נוסף שמוזכר כמועמד להגיע לסן סירו לסגל הכוכבים של מוריניו הוא יורי ז'ירקוב, מכוכביה המפתיעים של נבחרת רוסיה ביורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully