וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקר האמריקאית קבעה 10.76 שניות ב-100 מטר

האצנית בת ה-24 נעזרה ברוח גבית גבוהה מהמותר כדי לרשום את התוצאה החמישית בהיסטוריה במבחנים האמריקאים לאולימפיאדה

שישה שבועות לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת בייג'ינג, החלו בסוף השבוע המבחנים האמריקאים לקביעת משלחת ארצות הברית באתלטיקה למשחקים. מאגר הכשרונות העצום בארצו של הדוד סם מספק בכל ארבע שנים קרבות אדירים על הכרטיסים לאולימפיאדה, ועד כה התחרות ביוג'ין, אורגון, לא איכזבה גם הפעם את 20,000 הצופים ביציעים.

מי שגנבה את ההצגה הלילה (בין שישי לשבת) היתה מארשבט הוקר, שקבעה תוצאה מדהימה בשלב רבע הגמר בריצה ל-100 מטר, עם זמן של 10.76. הוקר נעזרה ברוח גבית גבוהה בהרבה מהמותר (3.4 מטרים לשניה), וניצלה אותה עד תום כדי לרשום את התוצאה החמישית בטיבה בהיסטוריה. שיא העולם הבלתי שביר של פלורנס גריפית' ג'וינר מ-1988 עומד עד 10.49 שניות, כשרק מריון ג'ונס (שתוצאותיה נמחקו מהרשימות עקב הודאתה על שימוש בסמים ממריצים), מרלין אוטי וכריסטין ארון קבעו תוצאות מהירות יותר מהוקר לאורך השנים.

"לא חשבתי, פשוט רצתי", אמרה בסיום הוקר בת ה-24. "אני מאושרת מהתוצאה, אבל זה עדיין לא היה הגמר, ויש לי עוד עבודה". במירוצים המכריעים של המבחנים תתמודד הוקר על אחד משלושת הכרטיסים לבייג'ינג מול שלוש האצניות הבכירות של המדינה - לורן וויליאמס, שקבעה 10.86 שניות ברבע הגמר שלה, כרמליטה ג'טר שקבעה 10.97 שניות, ואליסון פיליקס שקבעה 10.98 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully