וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים פנתה לגילי מוסינזון

27.6.2008 / 14:47

שחקן הפועל גליל עליון, מבוקש בבירה, אך מחוזר גם על ידי ראשל"צ ונהריה. המו"מ עם מורן רוט יסתיים עד לסופ"ש. סניד צפוי לחתום בשבת

בהפועל ירושלים קיבלו בשמחה את החלטת מנהלת הליגה להעניק למחזיקת הגביע את הכרטיס למוקדמות היול"ב קאפ בעונה הבאה, מהלך שאמור לעזור לקבוצה מבחינה כלכלית. בירושלים כבר החלו להתכונן ליול"ב קאפ ואחד השחקנים שכבר קיבל פנייה הוא גילי מוסינזון, שחקנה של הפועל גליל עליון בעונה האחרונה, בו מעוניינות בין היתר מכבי ראשון לציון ועירוני נהריה. אם יגיע מוסינזון לירושלים צפוי להיות אחד מהשחקנים המשלימים בסגל. עוד נודע כי דני קליין מעריך את יכולתיו המקצועיות של מוסינזון.

מוסינזון בן ה-30, נחשב במשך שנים רבות לילד הרע של הכדורסל הישראלי. בנו של סופר חסמב"ה, יגאל, גדל בהפועל תל אביב ולא בא לידי ביטוי כפי שצפו משחקן בממדיו בגילאי הנוער. דווקא העונה, אחרי שסימן השאלה הגדול על מוסינזון איים להפוך לסימן קריאה של כישלון, לקח השחקן את עצמו בידיים ורשם עונה נפלאה עם 12.8 נקודות ו6.2 ריבאונדים שעזרו לו להכנס לסגל המורחב של נבחרת ישראל, סגל ממנו נופה השבוע.

שחקן נוסף איתו ירושלים קרובה לסיכום הוא מורן רוט. השחקן נמצא במגעים עם הקבוצה בשבוע האחרון, ועד למוצאי שבת הדברים אמורים להסגר לחיוב או לשלילה. רוט מתלבט בין הצעות נוספות שיש לו מעירוני נהריה ומכבי חיפה. רוט קיבל השבוע אור ירוק ממיקי דורסמן, בעלי הפועל חולון, לפתוח במגעים עם קבוצות נוספות, וזאת לאחר שהוא עצמו חיכה לדורסמן. עומאר סניד צפוי לחתום בירושלים במהלך סוף השבוע לאחר שסיכם את תנאיו.

בנושא אחר, ביום ראשון תציג ירושלים את הספונסר "ב.יאיר", באירוע חגיגיג. הספונסר יהיה הספונסר השני של הקבוצה, בעידן שאחרי ארקדי גאידמק שעזב לקראת סוף העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully