וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא רוסיה: "זו רק ההתחלה"

דימיטרי מדבדב התלהב מהטורניר המוצלח ביותר של נבחרת רוסיה, מאז פירוקה של ברית המועצות. ברוסיה מבטיחים: "זה רק אמצע התהליך"

למרות ההפסד 3:0 לספרד, שהיה השני ברציפות בהפרש של שלושה שערים מול הטוענת לכתר ביורו 2008, ברוסיה מצאו מספיק סיבות לחגיגה, גם אחרי שריקת הסיום בוינה. אוהדי כדורגל יצאו לרחובות כדי לציין את תחייתה של הנבחרת הרוסית, ובתקשורת לא מפסיקים לשבח את היכולת של ארשבין וחבריו - בדיוק כמו שעשו לפני ההופעה החלשה שלהם בחצי הגמר. אחרי הכל, זו הייתה ההופעה הטובה ביותר של נבחרת רוסיה בטורניר בינלאומי, מאז פירוקה של ברית המועצות.

ברוסיה יודעים שמהיום כבר לא יסתכלו באירופה על הליגה שלהם רק בגלל הכסף הגדול, אלא גם בזכות איכות השחקנים. מצד שני, לא מעט מהשחקנים מחוזרים על ידי קבוצות מחוץ לרוסיה, ובמרכזם אנדריי ארשבין, שעשוי להגיע לברצלונה.

חגיגת הכדורגל הגיעה אפילו לדרגים הפוליטיים הגבוהים ביותר, ונשיא המדינה דימיטרי מדבדב התייחס היום להישג של הרוסים: "זכינו לכדורגל שרצינו לראות כל כך הרבה זמן מהשחקנים שלנו. אנחנו מקווים שההופעה שלנו ביורו 2008 היא תחילתה של דרך חדשה, ושהנצחונות הגדולים יותר עוד לפנינו".

יו"ר התאחדות הכדורגל הרוסית, ויטלי מוטקו, הוסיף כי מבחינתם של הרוסים, ההישג הגדול הגיע עוד במוקדמות כשרוסיה עלתה לטורניר על חשבונה של אנגליה: "כרגע כולנו עצובים מההדחה, אבל אם מסתכלים אחורה, צריך לזכור שהמטרה העיקרית שלנו בטורניר הייתה לעבור את שלב הבתים, כך שעשינו מעל ומעבר", אמר מוטקו והוסיף: "אל תשכחו שאנחנו עדיין באמצע התהליך. חוס הידינק הוכיח לדור הנוכחי של הכדורגל הרוסי שאפשר לשחק ברמות הגבוהות ביותר".

החלוץ רומן פאבליוצ'נקו, שהבקיע שלושה שערים בטורניר, סיכם גם הוא את היורו מהזווית שלו ואמר: "אף אחד לא האמין שנצליח להשיג תוצאות כאלה. עבדנו קשה מאוד, וכל הנבחרת נראתה כמו משפחה אחת גדולה לאורך כל הטורניר".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully