וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יסגור מעגל ויחזור לאיאקס?

לפי הפירסומים באנגליה, איאקס אמסטרדם הצטרפה לטוטנהאם ופורטסמות במירוץ אחר יוסי בניון. מוכנה להשקיע 5 מיליון יורו

האם יוסי בניון יחזור בעונה הקרובה למקום שבו החל את הקריירה האירופית שלו? לפי פירסומים באנגליה הבוקר (שישי) איאקס אמסטרדם ההולנדית הצטרפה לפורטסמות וטוטנהאם, וכמו שתי הקבוצות האנגליות - גם היא מחזרת אחרי יוסי בניון. כזכור, בניון החל את דרכו האירופית בקבוצת הנוער של איאקס אמסטרדם, כאשר השידוך הזה לא נמשך יותר מדי זמן, והכישרון הישראלי חזר בסופו של דבר להפועל באר שבע.

לפי הפירסומים בתקשורת האנגלית, איאקס הציעה לליברפול חמישה מיליון פאונד תמורת הקשר הישראלי. כזכור, מנג'ר פורטסמות הארי רדנאפ כבר הצהיר מזמן על רצונו לראות את בניון משחק אצלו, בעוד שטוטנהאם הצטרפה השבוע למירוץ ולפי דיווחים שונים הציעה 15 מיליון דולר תמורת בניון ופיטר קראוץ'.

בניון עצמו צוטט בתקשורת האנגלית כשאמר: "אני צריך לבחון את כל האפשרויות, מכיוון שבכלל חשבתי שאשאר בליברפול". בינתיים, ליברפול ממשיכה לחפש שחקני קישור בתפקיד של בניון. השם האחרון שהוזכר כמועמד להגיע לאנפילד הוא סטיוארט דאונינג ממידלסברו. על פי פרסומים, בניטז מוכן לשלם 10 מיליון פאונד עבור הקשר האנגלי.

עוד על הכוונת של הרדס, אנדראה דוסנה, מגנה השמאלי של אודינזה, שקרוב לחתימה, וניקולה סאריץ', שחקן דני בן 17 שנמצא על הכוונת גם של ברצלונה וטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully