וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים במבנה היורוליג

27.6.2008 / 9:30

החל מהעונה ישתנה מבנה הבתים בסיבוב הראשון ל-4 בתים של 6 קבוצות. שלב רבע הגמר: הטוב מ-5 משחקים. מכבי בקבוצת הדירוג הראשון

במסיבת עיתונאים שנערכה אמש (חמישי) הכריז מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו, על שינויים במבנה המפעל היוקרתי ביותר באירופה. השינוי הראשון יחל כבר בשלב הבתים, שבשנים האחרונות כלל 3 בתים בין 8 קבוצות והחל מהעונה הקרובה יפנה את דרכו ל4 בתים של 6 קבוצות כל בית. כל קבוצה תשחק מול יריבותיה פעמיים, כאשר מדובר ב-10 מחזורי ליגה בשלב הבתים הראשון. 4 המובילות בכל בית יעפילו לשלב הטופ 16.

שלב הטופ 16 ייערך באותה מתכונת כמו בשנים האחרונות, 4 בתים של 4 קבוצות, 6 מחזורי ליגה. בתום שלב הטופ 16 יעלו 2 מוליכות הבתים אל שלב ההצלבה, שלראשונה יהיה בשיטת הטוב מ-5 ולא הטוב מ-3 כפי שהיה בשנים האחרונות. המנצחות בסדרה יעפילו לפיינל פור שייערך בחודש מאי בברלין, בירת גרמניה.

מכבי תל אביב צפויה להיות בקבוצת הדירוג הראשונה בהגרלת הבתים שתיערך ב-8 ביולי, בצוותא עם צסק"א מוסקבה, טאו ויטוריה וסיינה, שהרכיבו את שאר הקבוצות שהיו השנה בפיינל פור. שאר 20 הקבוצות שירכיבו העונה את היורוליג: פנאתנייקוס, אולימפיאקוס, ברצלונה, מלאגה, ריאל מדריד, חובנטוד בדאלונה, וירטוס רומא, מילאנו, אבלינו, פניוניוס, פנרבחצ'ה אולקר, אפס פילזן, לה מאן, נאנסי, ז'לגיריס קובנה, פרוקום סופוט, אלבה ברלין, ציבונה זאגרב, אולימפיה לובליאנה ופרטיזן בלגרד.

החלטה נוספת שהוכרזה במסיבת העיתונאים היא כי כל קבוצה מ-24 משתתפות המפעל תארח את משחקיה באולמות שמכילים לפחות 10000 צופים, החלטה שצפויה לגרום למספר קבוצות להעתיק את משחקי הבית שלהן לערים אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully