וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראגונס אחרי חצי הגמר: "נתנו תצוגה יוצאת מן הכלל"

לואיס אראגונס ראה את שחקניו נותנים קונצרט של כדורגל. וייה נפצע ויחמיץ את הגמר. הידינק נותר מאוכזב: "הגיע לספרד לנצח"

נבחרת ספרד הגיעה ליורו 2008 עם תדמית של לוזרית נצחית, אבל אחרי שגירשה את השדים שלה עם ניצחון מורט עצבים בפנדלים על איטליה ברבע הגמר, היא התפנתה להראות לנו שהיא מסוגלת גם לשחק כדורגל נפלא, כשהביסה הערב (חמישי) את רוסיה בחצי הגמר עם 0:3 ענק. שחקניו של לואיס אראגונס סידרו לעצמם מפגש מול גרמניה הדורסנית בגמר, שמבטיח על הנייר לספק לנו עוד ערב כדורגל בלתי נשכח.

אבל השמחה הספרדית נפגמה במעט כשהתברר בסיום המשחק שדויד וייה, שנפצע בשריר והוחלף בדקה ה-35, לא יוכל לשחק בגמר. וייה, מלך השערים של הטורניר עם ארבעה שערים, ייאלץ לצפות בחבריו מהצד במשחק הכי חשוב של הנבחרת הספרדית בארבעים השנים האחרונות. ססק פרבגאס, שהחליף אותו מול רוסיה, אמור לפתוח בהרכב במשחק הגמר.

אראגונס צהל בסיום, אך מיהר להביט קדימה: "אנחנו בגמר, וזה מה שרצינו מההתחלה, אבל עכשיו יש לנו משחק מול גרמניה שהוא אתגר גדול מאוד", אמר המאמן בן ה-69. "במחצית הראשונה התקשנו, אבל במחצית השניה נתנו תצוגה יוצאת מן הכלל".

אנדרס אינייסטה, שהיה מצוין כמו יתר חבריו ובישל לצ'אבי את השער הראשון במשחק, אמר: "פשוט השתפרנו והשתפרנו ככל שהמשחק התקדם. שלטנו לכל אורכו ואנחנו ממש מאושרים להגיע לגמר".

השוער איקר קסיאס, שממשיך לככב באליפות: "למען האמת, קשה לי להאמין שזה קורה. אני כל כך מאושר מהתוצאה הזאת. עכשיו אנחנו חייבים לנצל את הרגע הזה ולהחזיר לכדורגל הספרדי את הכבוד המגיע לו". חואן קפדבילה מויאריאל הוסיף: "אנחנו בגמר כתוצאה מכל העבודה הקשה שהשקענו. אני מקווה שהדברים יעבדו גם מול גרמניה, אנחנו חייבים להישאר עם הרגליים על הקרקע".

דויד גויזה, שנכנס כמחליפו של פרננדו טורס וכבש את השער השני לספרדים: "זה רגע נהדר. כל מה שנותר הוא לנצח בגמר ולשמח את המדינה שלנו".

בצד המפסיד ניסה חוס הידינק להסתפק בהישג של רוסיה בעצם ההעפלה לחצי הגמר: "הפסדנו ליריבה טובה מאוד", הודה המאמן ההולנדי. "הצלחנו להישאר באותם רמה שלהם בשעה הראשונה של המשחק והם עייפו אותנו מאוד. המקום אליו הגענו הוא הצלחה ענקית, ולספרד הגיע לנצח היום. אם להתעלם מלוח התוצאות, אני גאה מאוד בשחקנים שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2008

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully