וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל חופים: ישראל הביסה את טורקיה 4:11

נבחרתו של בני לם נתנה הצגה גדולה נגד טורקיה, ועלתה לגמר הצ'לנג' קאפ נגד נבחרת גרמניה ביום ראשון, הודות לרביעיה של צחי אילוז

תצוגת שיא של נבחרת ישראל היום (חמישי) בחוף פולג הביא לבחוריו של בני לם את הכרטיס המיוחל לגמר גביע הצ'לנג' קאפ לקרב ראש בראש מול נבחרת גרמניה. ישראל ניצחה את טורקיה 4:11 הודות לתצוגת שיא של צחי אילוז, שהעלה אותו לראש טבלת הכיבושים בטורניר. את השער הראשון כבש אילוז לאחר 48 שניות משריקת הפתיחה. הטורקים עוד הספיקו לאזן משער של קארם (8),אך זו הייתה הפעם האחרונה בה הצליחו להשוות מול ישראל.

אילוז כבש את השני בדקה ה – 10 ושלח את הקבוצות למנוחה. השליש השני עמד בסימן מתקפת בליץ של ישראל על השער הטורקי. לא פחות מ – 6 שערים הבקיע הנבחרת, כאשר השער היפה בטורניר ויש שיואמר היפה ביותר שנכבש אי פעם בארנה בפולג נכבש ע"י ערן לוי לאחר 14 שניות בשליש השני בבעיטת מספרת מאוזנת בטיל שננעץ ברשת. פרטוק (16),מימון (17),חסן (18) , אילוז (18),לוי (20) השלימו את הרבע המושלם של ישראל.

בפתיחת השליש השני הוסיפה ישראל עוד שני שערים של לוי (26) ואטון (28) ואז הורידה הילוך ואפשרה לטורקים לחזור עם שלושה שערים של גודול (29), טאמר (32) ואדול. ישראל לחצה על הדוושה ולפני הסיום הוסיף אילוז עוד צמד בדקות ה – (35) וה- (36) ושלח את בחוריו של לם לחגוג עם חברם הפצוע רג'יד באדיר במרכז המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully