וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה מעוניינת לצרף את ווטסון

26.6.2008 / 21:25

שחקן נבחרת ישראל קיבל פנייה מיעקב ג'ינו, שאימן אותו בלובן הבלגית. הקבוצה תרד ככל הנראה מיוגב אוחיון בשל הפיצוי שתאלץ לשלם לגליל

קבוצות רבות בליגת העל החלו לגלות עניין בשחקני האלופה הפועל חולון, בעיקר לאחר שמיקי דורסמן הודיע בימים האחרונים על הפסקת התמיכה בקבוצה. בשלב זה נראה כי חולון לא תוכל להחזיק ברוב שחקניה הישראלים בשל עלותם הגבוהה, ולכריס ווטסון, אחד מהשחקנים המשמעותיים בסגל של דורסמן בעונה שעברה, כבר יש ביקוש בעירוני נהריה.

מאמן נהריה, יעקב ג'ינו אימן את ווטסון בעונת 2006/7 במדי לובן הבלגית. דורסמן רצה מאוד לראות את ווטסון ממשיך בקבוצה, אך כאמור, עכשיו כשעזב את חולון העניין אינו אקטואלי ובנהריה כבר פנו לנציגיו של ווטסון על מנת לבדוק את עלותו.

גורם בעירוני נהריה אישר את הידיעה והוסיף: "יעקב ג'ינו קיבל אור ירוק על מנת לבדוק את השחקנים שהוא רוצה לראות בקבוצה. כריס ווטסון הוא נכס בגלל העובדה שהוא מביא איכויות של זר בחוק הרוסי בתור ישראלי. היינו מאוד מעוניינים לראות אותו בקבוצה, אבל כמובן שעוד מוקדם לדעת מה יתפתח איתו".

ווטסון בן ה-33 נכלל בסגל של נבחרת ישראל כמתאזרח שצביקה שרף רוצה לראות באליפות אירופה. הוא חזר העונה לישראל אחרי שנתיים בלובן הבלגית, בשנייה מביניהם אימן אותו יעקב ג'ינו, מאמן נהריה. בישראל הספיק ווטסון לעבור במכבי חדרה, הפועל תל אביב, הפועל מגדל העמק, כל אלה לפני שהפך לישראלי. כשקיבל את תעודת הזהות שלו, חתם בגבעת שמואל והיה מהשחקנים המובילים בקבוצה. בעונה האחרונה בחולון תרם 6.6 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

בנהריה ירדו ככל הנראה מאופציית יוגב אוחיון, מאחר שגליל עליון ביקשה עבור שיחרורו של השחקן סכום המתקרב ל-100 אלף דולר. אוחיון מחזיק בחוזה לעונה נוספת בגליל, ובקבוצה מעוניינים שהשחקן ימשיך וככל הנראה ישדרגו את שכרו בתנאי שישאר. שחקן נוסף שמועמד להצטרף לנהריה הוא ניר כהן מעירוני רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully