וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון וירושלים ישחקו בגביע היול''ב

26.6.2008 / 14:12

לאחר שדורסמן הבהיר כי הפועל חולון לא תוכל לשחק ביול"ב, הפועל ירושלים תחליפה. עירוני רמת גן אמורה להיות נציגת ישראל ביורוקאפ

בשיחה שנערכה היום (חמישי) בין הבעלים של הפועל חולון, מיקי דורסמן, ליו"ר מנהלת ליגת הכדורסל, אבנר קופל, הודיע דורסמן כי הקבוצה מוותרת על הזכות להשתתף בגביע היול"ב האירופאי בשנה הבאה. דורסמן העביר את הבעלות על הקבוצה ליעקב הרן, ולדבריו, הקבוצה תמשיך ותשתתף בליגה בעונת 2008/9, כאשר עניין הבעלים ואופן הניהול יובהר בימים הקרובים. בכל מקרה הודיע דורסמן כי הקבוצה תוכל להציג את תקציב המינימום.

מנהלת ליגת העל פנתה ליול"ב והודיעה כי הקבוצה שתשחק בשלב הבתים בגביע היול"ב ותייצג את ישראל היא בני השרון. בתיאום עם הנהלת היול"ב הוחלט כי הקבוצה השנייה שתייצג את ישראל תהיה הפועל ירושלים בעקבות העובדה כי הקבוצה הבכירה של ישראל (הפועל חולון), לא תוכל להשתתף.

הנציגה של ישראל ביורוקאפ אמורה להיות עירוני רמת גן, אך יו"ר הקבוצה בני ברנר אמר היום לוואלה! ספורט: "אנחנו מחכים לאישור הרשמי של הספונסר כדי שנוכל להיכנס ליורוקאפ. ביום ראשון תהיה לנו פגישה מכרעת, ואם התשובה לא תהיה חיובית, לא נשחק ביורוקאפ". הקבוצה הבאה אחרי רמת גן היא הפועל גליל גלבוע, אבל גם היא דחתה את הצעתו של איגוד הכדורסל לשחק במפעל. מאחר שגם אשקלון וגם נהריה דחו את ההצעה בעבר, באיגוד יפנו היום למכבי ראשון לציון, שסיימה תשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully