וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת רונאלדו מעבירה הילוך

ראשי ריאל ויונייטד ידונו על העברת הכוכב, שבינתיים הודיע כי יתייצב לפתיחת אימוני מנצ'סטר. גורם בברנבאו: "הוא לא רוצה לחזור מהחלטתו"

ריאל מדריד לא מרפה מהניסיון לרכוש את כריסטיאנו רונאלדו, ונשיאה רמון קלדרון הכריז כי יהיה מוכן לשלם תמורתו 100 מיליון יורו. בספרד מדווחים כי היום (חמישי) נשיא הבלאנקוס קצת נרגע, וסכום ההעברה יהיה בין 70 ל-85 מיליון יורו. "כריסטיאנו רוצה לבוא למדריד", אמר גורם בסנטיאגו ברנבאו, "והוא לא רוצה לחזור בו מהחלטתו זו". האם יישבר סכום השיא בשוק ההעברות? ריאל כבר שילמה בעבר 75 מיליון יורו על זינאדין זידאן, כך שאפשר להניח שיש כיסוי למספרים שמתעופפים באוויר.

"טלגרף" הבריטי מדווח כי ב-7 ביולי יפגשו מנהלי ריאל עם מקביליהם ממנצ'סטר כדי לדון בעסקה, שבמרכז הפגישה תעמוד שיחתם האישית של דייויד גיל, מנהלה של יונייטד, עם רמון קלדון. "הסטאר" הבריטי מפרסם כי גיל יאמר לקלדרון שהפורטוגלי לא למכירה, ואף מביא מדבריו של קרל-היינץ רומיניגה, יו"ר באיירן מינכן, שלא אהב את המהלך הספרדי: "קשה לי להאמין שמועדון כמו ריאל מדריד יכול לכפות על רונאלדו כזה מתח, בגלל הכסף שהם מציעים עבורו, סכום ששובר את השוק. הייתי מעדיף לראות את רונאלדו נשאר ביונייטד למען הסדר הטוב".

"הכל ברור ולרונאלדו יש חוזה לארבע שנים ביונייטד", הוסיף רומיניגה, "ובנוסף, מהכרותי עם סר אלכס פרגוסון, כשהוא אומר 'לא' זה 'לא'. השחקן וריאל יכולים לומר מה שהם רוצים, אבל למנצ'סטר יש את המילה האחרונה. למזלנו, אנשים עדיין יכולים לומר לא".

רונאלדו נתן מילה למנצ'סטר כי יופיע לפתיחת האימונים

חרף העובדה כי רונאלדו קרוב מאוד לעבור לריאל מדריד, הרי שהשחקן עצמו הודיע כי יגיע לפתיחת אימוניה של קבוצתו, מנצ'סטר יונייטד, כך פורסם בעיתון ה'סאן'. הכוכב הפורטוגלי נתן את מילתו לקברניטי אלופת אנגליה ואירופה, שהוא יתייצב בקארינגטון בעשרה ביולי, כמתוכנן.

זו הפעם הראשונה שרונאלדו יוצר קשר עם השדים האדומים, שניסו להשיגו מאז הדחתה של פורטוגל מיורו 2008. לאחרונה נטען כי רונאלדו לא הסכים לענות לסר אלכס פרגוסון.

ומה עושה רונאלדו כיום? אחרי היורו המאוד מאכזב מבחינתו, הוא בחופשה, ולפני שיצא להתאוורר הוא הודיע כי ידחה את הניתוח ברגלו למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully