וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אבי יחיאל חתם, כפיר אדרי על הכוונת

26.6.2008 / 15:53

הבלם האריך את חוזהו בקבוצה, שמעוניינת גם בקשר שחתום בבני יהודה. אבי נמני טס לרומניה כדי לבדוק הצעות לגבי קאמנאן

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, אבי נמני, המריא לפנות בוקר (חמישי) לרומניה. בשלב זה, עדיין לא ברורה מטרת הנסיעה ובקבוצה מעדיפים לפזר סביבה ערפל. ככל הנראה, נמני נסע כדי לברר את רצינות הכוונות של מספר קבוצות רומניות להחתים את החלוץ יאניק קאמנאן, כפי שפורסם כבר בשבוע שעבר. למרות שבשלב זה נמצא קאמנאן בתוכניות המקצועיות של הצוות המקצועי, רוצים ראשי המועדון לבדוק עד תום את רצינות ההצעות ואת גובה סכומי הכסף שעשויה מכבי תל אביב לקבל תמורת שחרורו.

בשבוע שעבר פורסמו מספר ידיעות בתקשורת הרומנית על כך שהצהובים מעוניינים בשלושת שחקני סטיאווה בוקרשט ונבחרת רומניה - מירל ראדוי, דורין גוייאין ובאנל ניקוליצה. במכבי תל אביב העדיפו הבוקר לא לפרט כלל אם נסיעתו של נמני קשורה לפרסומים הללו.

הבלם איגור טומאסיץ', שנחת אמש בישראל, עבר הבוקר סדרת בדיקות רפואיות בבית חולים מאיר בכפר סבא, ולאחר שישלים עוד מספר בדיקות במהלך היום הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה. טומאסיץ' כבר סיכם את כל פרטי חוזהו והבוקר אמר: "זה כיף לחזור שוב לישראל, ועוד למכבי תל אביב, המועדון הכי גדול בארץ. עדיין לא חתמתי ואני מקווה שהבדיקות יעברו כשורה והכל יהיה בסדר".

במכבי תל אביב מעדיפים בשלב זה לא להתייחס לסאגת ההעברתו של החלוץ מאור בוזגלו לקבוצה. ראשי המועדון לא רוצים להיות צד בסכסוך בין מכבי חיפה לבין יעקב בוזגלו אביו של השחקן ובשלב זה נראה שהליך החתימה מוקפא עד שתוסדרנה כל המחלוקות בין בוזגלו ליעקב שחר.

יחיאל חתם: "אני נחוש לחזור לכושרי הטוב"

אבי יחיאל, בלם מכבי ת"א בשלוש העונות האחרונות, ימשיך בקבוצה גם בעונה הקרובה, אחרי שחתם הבוקר באופן רשמי על חוזהו במכבי ת"א לעונה הבאה.

"ברור שאני שמח מאוד להמשיך במכבי", אמר יחיאל, "זו העונה הרביעית שלי במועדון, ואני הופך להיות אחד הוותיקים וזה שם אותי במקום של אחריות ומחויבות.

"עבורי זה אתגר גדול לאחר הפציעה שעברתי בעונה בשעברה וכמעט לא שיחקתי", המשיך יחיאל, "אני נחוש לחזור לכושר הטוב שלי ולהצליח. מכבי ת"א, כמוני, לאחר שנה רעה מנסה לחזור לימים טובים יותר".

לגבי ציפיותיו אמר הבלם: "אני מצפה שנתחבר, שנהיה קבוצה חזקה עם אווירה טובה ושנקבל דחיפה גדולה של הקהל שלנו. הכי חשוב לנצח כמה שיותר ולהפוך לקבוצה מנצחת".

כפיר אדרי יחזור?

כמו כן, הקבוצה מעוניינת בקשר כפיר אדרי. גורמים במכבי פנו אל הקשר, שחתם בשבוע שעבר בבני יהודה, ובדקו את האופציה להביאו לקרית שלום. בבני יהודה מבהירים בשלב הזה: "כפיר אדרי חתום בקבוצה, ואין כל כוונה לשחרו מחוזהו". במכבי אמרו: "אם אדרי יקבל שחרור מבני יהודה, נשמח לצרפו".

עדכון ראשון: 11:32
עדכון אחרון: 15:53

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully