וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ליפי מאמן איטליה

כצפוי, המאמן הוותיק שזכה עם הנבחרת במונדיאל 2006 חוזר למדים הלאומיים ויחליף את דונאדוני, שנעצר עם האזורי ברבע גמר היורו

כצפוי, ההתאחדות האיטלקית הודיעה היום כי מאמן הנבחרת, רוברטו דונאדוני, סיים את דרכו בתפקיד. איטליה, כזכור, הודחה כבר ברבע גמר אליפות אירופה, אחרי שהפסידה בפנדלים לספרד אחרי 0:0 בתום 120 דקות. בהתאחדות האיטלקית לא חיכו זמן רב כדי להחליט על מחליפו של דונאדוני. למרות שלא מדובר בהפתעה מרעישה, מינויו של מרצ'לו ליפי התקבל בהערכה גדולה אצל התקשורת האיטלקית. המאמן הוותיק, שלקח את איטליה כל הדרך לזכייה במונדיאל 2006, ינסה לאחות את הפצעים של אומת הכדורגל הגדולה, שספגה מפלה גדולה באליפות אירופה הנוכחית.

ליפי בן ה-60, שסרב להצעות רבות לאימון, כולל כאלה מנבחרת מקסיקו וקבוצת בנפיקה, יוצג במסיבת עיתונאים ברומא בראשון ביולי, וצפוי להתחיל לעבוד מיד אחר כך. המטרה הראשונה שלו תהיה מוקדמות מונדיאל 2010, בתקווה לשמור על התואר בו זכה בגרמניה. התקשורת האיטלקית טוענת כי המאמן הוותיק צפוי למנות כעוזרים את צ'ירו פררה ואנג'לו פרוצי.

המאמן היוצא דונאדוני, שלקח את התפקיד התובעני מיד אחרי הזכייה של איטליה בגביע העולם, ספג ביקורות קשות מיד עם כניסתו לתפקיד, אך אחרי שהתקשה במהלך מוקדמות היורו הצליח בסופו של דבר להעפיל עם האזורי לטורניר. אחרי תבוסה להולנד, תיקו מביך מול רומניה וניצחון מול צרפת, איטליה הודחה בסופו של דבר ברבע הגמר וסיימה את הטורניר עם הרבה ביקורת מבית על חוסר אטרקטיביות וסגנון משחק משעמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully