וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזים: "גרמניה שיחקו בצורה לא הוגנת"

החלוץ הטורקי טוען שהגרמנים לא הרחיקו כדור לחוץ בזמן ששכב על הדשא לפני השער המכריע. פיליפ לאהם: "אחד הרגעים המאושרים בחיי"

לא נראה שאוהד כדורגל ממוצע יכול היה לבקש משחק מרתק יותר בחצי הגמר הראשון הערב (רביעי) בין גרמניה לטורקיה. נבחרתו של פאתיח טרים נאבקה במשך 90 דקות בצורה נהדרת והיתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש, אבל הגרמנים כמו הגרמנים יודעים מתי להתעלות, ופיניש עצום של שחקניו של יואכים לאו הוביל אותם לניצחון 2:3 ענק, ושלח אותם אל גמר יורו 2008.

המאמן הגרמני, שנראה היה במחצית הראשונה כאילו קפא אל מול השצף באדום, הצליח לגרום לנבחרתו להשתחרר במחצית השניה, וככל שנקפו הדקות, נטל את השליטה במשחק מידיו של טרים. "הקבוצה הראתה הרבה אופי אחרי שטורקיה קבעה 2:2", אמר יואכים לאו בסיום. "הם עדיין האמינו בניצחון". באשר למאמץ שהשקיעו שחקניו, אמר לאו: "כמובן שזה לקח הרבה אנרגיה מצידם. היו לנו שלבים שהמשחק לא הלך טוב עבורנו".

לגבי הגמר הקרוב, שם יפגוש לאו את המנצחת בין ספרד לרוסיה, אמר המאמן הגרמני כי הוא אינו מוטרד מהיריבה בשלב זה. "הכל יכול לקרות בגמר", אמר לאו. "הקבוצה שלנו הוכיחה שהכל אפשרי. עכשיו אנחנו רוצים לנצח את הגמר".

קשרה של צ'סי, מיכאל באלאק, חגג עם חבריו על הדשא בסיום, ואמר: "כמובן שאנחנו מאושרים מאוד. השקענו המון אנרגיה במשחק הזה וזה היה קרב קשה. לא שיחקנו כדורגל טוב, אבל זה היה צפוי". לגבי נבחרתו של טרים, אמר באלאק: "טורקיה היוו יריב קשה. בסיום הנבחרת שלנו הראתה אופי נהדר, והצליחה להבקיע את שער הניצחון. לטורקיה לא היה מה להפסיד, וראו את זה". באלאק ניסה להסביר את היכולת הפושרת של נבחרתו: "אנחנו היינו מעט עייפים, ואולי ההפוגה שהיתה בין המשחק הזה לאחרון היתה מעט ארוכה מדי". באשר להמשך, אמר השחקן: "עכשיו אנחנו בגמר וזה כל מה שמשנה. עכשיו יש לנו צ'אנס נהדר לזכות בטורניר".

גם פיליפ לאהם, גיבור הניצחון הגרמני שכמעט והפך לגיבור הטראגי, היה מאושר בסיום: "לעלות לגמר זה אחד הרגעים המאושרים בחיי", אמר המגן, שטעות שלו הובילה לשער השיוויון של הטורקים לקראת הסיום. " הפסדנו את זה בבית ב-2006, היום זה הלך".

טרים: "הקבוצה שלי הביאה כבוד לעם הטורקי"

בשורות הטורקים נרשמה אכזבה גדולה במיוחד, לאחר שהנבחרת הציגה משחק לחימה נהדר, והיתה קרובה מאוד מלחולל סנסציה. "אני מאוד עצוב ליפול כל כך קרוב לגמר", אמר המאמן הטורקי, פאתיח טרים בסיום. "המטרה שלנו היתה לשחק טוב, וזה לא קל לעצור את גרמניה. לשחקנים הגיע להיות בגמר. לרוע המזל, אנחנו נוטים לספוג בצורה קלה מדי. בכל מקרה, אני חושב שהקבוצה שלי הביאה כבוד לעם הטורקי. העולם ראה שאנחנו נבחרת טובה, הבאנו צבע ליורו".

המאמן אמר כי ככל הנראה יעזוב את תפקידו, לאחר ההדחה בחצי גמר היורו. "כנראה שזה מה שאומר לשחקנים וליו"ר ההתאחדות", אמר טרים לעיתונאים לאחר המשחק. "אמרתי בעבר שלא אעבוד בטורקיה, אני אחד שעומד בהבטחות שלו ולכן כנראה שאחזור לעבוד באירופה".

גם שחקן הנבחרת הטורקית, קאזים קאזים, היה מאוכזב בסיום. "בשני המשחקים הקודמים שלנו, היריבות היו טובות מאיתנו ובכל זאת ניצחנו. היום אנחנו היינו טובים מהגרמנים והפסדנו. גרמניה יותר מנוסה מאיתנו".

קאזים קאזים זעם בסיום על השחקנים הגרמנים, שלטענתו התעלמו מהעובדה שהוא שכב פצוע על הדשא, המשיכו לשחק וכבשו את שער הניצחון.

"אני חושב שהם אמורים להיות קצת מאוכזבים מהשער שהם כבשו", אמר קאזים קאזים, "כל הטורניר הזה היה מאופיין בהתתנהגות ספורטיבית ופייר-פליי, אבל זה לא היה הוגן. כבר כמה פעמים במהלך הטורניר הוצאנו החוצה את הכדור בזמן ששחקן יריב שכב על הדשא, והיה ראוי שגם הגרמנים יעשו את זה. אני לא מהשחקנים שישכבו סתם בניסיון לבזבז את הזמן אם אני לא פצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully