וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל סיכם בבני יהודה לעונה

26.6.2008 / 22:53

הקשר האחורי של בית"ר ירושלים יושאל ויגיע לשכונה. ברדון חתם באנורתוזיס פמגוסטה, שתשלם לזהובים פיצוי של 200 אלף דולר

עכשיו זה סופי. סדריק ברדון, קשרה הצרפתי של בני יהודה, עזב הערב (רביעי) באופן רשמי את המועדון, וחתם לשלוש שנים באנורתוזיס פמגוסטה, אלופת קפריסין.

ברדון הגיע לשכונת התקווה מלבסקי סופיה הבולגרית בחלון ההעברות בחודש ינואר של העונה שעברה. הוא היה אחד מהברגים המרכזיים במסע הישארות המופלא של הזהובים בליגת העל, ולהנהלת המועדון היה ברור שברצונם להשאיר את הקשר המצוין לעונה נוספת. אולם למרות הרצון להשאירו, ועל אף העובדה שהצרפתי חתום על חוזה לעונה הקרובה, הביע השחקן בפני ראשי בני יהודה את רצונו לעזוב את ישראל ולעבור לקפריסין.

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו הבהיר כבר לפני יומיים כי אין בכוונתו להחזיק אף שחקן בכוח, וכי הוא מוכן לשקול בחיוב את הצעתם של הקפריסאים. הערב סוכמו כל פרטי העיסקה וברדון חתם רשמית בקבוצה מהאי השכן.

בברדון היתה מעוניינת גם לבסקי סופיה הבולגרית שרצתה להחזירו לשורותיה, ואף הציעה סכום של 300 אלף דולר לבני יהודה כפיצוי עבור שחרורו. בסופו של דבר סיכם הצרפתי את תנאיו באלופת קפריסין והערב כאמור, הוא שוחרר מבני יהודה. הקבוצה תקבל פיצוי כספי בסכום שמתקרב ל-200 אלף דולר וגם תחסוך את שכרו של ברדון המסתכם בעוד 200 אלף דולר. זה יאפשר לזהובים להקציב סכום כסף נוסף להחתמת שחקנים.

אחרי החתמתם של מילאן מרטינוביץ', הרוויה קובצ'ביץ' ומשה ביטון לעונה נוספת במועדון, ינסה מאמן הזהובים, גיא לוזון לצרף שני זרים חדשים לקבוצה, בתפקידים של בלם וקשר תוקף. בתוך כך, קובי מויאל, קשרה האחורי של בית"ר ירושלים, סיכם את תנאיו בבני יהודה ויושאל לשכונה לעונה אחת.

עדכון ראשון: 26/6/08 00:22
עדכון אחרון: 26/6/08 22:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully