וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חולון תעמוד בתקציב המינימום

25.6.2008 / 17:29

אחרי פגישה בין קופל לנציגי עיריית חולון נראה כי קיים סיכוי שהקבוצה תירשם ליול"ב. נתניה ועפולה קיבלו הוראה להיכנס לכוננות עלייה

מנהלת ליגת ווינר עושה ביממה האחרונה מאמצים גדולים על מנת לעזור להפועל חולון לגייס את תקציב המינימום הנדרש כדי לשחק ביול"ב קאפ. המנהלת השיגה היום (רביעי) הארכה בת 24 שעות של רישום הקבוצה השנייה למפעל מלבד בני השרון, ותחכה לתשובת עיריית חולון לגבי התמיכה הכלכלית. במידה ולא תצליח להעמיד את תקציב המינימום, תחליף אותה במפעל הפועל ירושלים.

אבנר קופל, ראש מנהלת הליגה, נפגש היום עם נציגי עיריית חולון במטרה לבדוק כיצד הם יכולים לעזור לקבוצה. קופל אמר לוואלה! ספורט אחרי הפגישה: "נפגשתי עם אנשים רציניים ומכובדים בעיריית חולון והופתעתי מהרצון העז שלהם לעזור לחולון ואני חושב שהם בכיוון ובדרך טובה מאוד לעזרה לקבוצה". לגבי ההרשמה לקראת היול"ב קאפ אמר קופל: "יש לי תחושות שבמידה והעירייה נרתמת ועוד גופים שאני יודע שרוצים לתרום ירתמו למשימה, אז הכיוון הוא חיובי. אבל עדיין לא הייתי חותם על כך כי הכל עוד נזיל".

לאחר הפגישה מסתמן כי העירייה תגדיל את התמיכה בקבוצה ל-2 עד 2.5 מיליון שקל. בנוסף, העירייה צפויה להשקיע בשיפוץ האולם. בנוסף למיליון שקל שתקבל הקבוצה ממנהלת הליגה תוכל חולון להשתתף בליגת העל. גורם בעיריית חולון מסר כי "אם נתחייב על סכום מסוים של מנויים שימכרו, ובנוסף זכויות על שלטים וזכויות שידור, אני חושב שנוכל לעמוד בתקציב המינימום גם ליול"ב קאפ". אבנר קופל העריך את סיכויי חולון להרשם עד מחר ליול"ב קאפ: "נראה כי יש סיכוי למעלה מסביר אבל אין עוד החלטות סופיות".

קופל אף שוחח עם מיקי דורסמן גם אחרי נחיתתו בארצות הברית: "אני מדבר עם מיקי כל הזמן ומבין אותו ואת מצוקתו. הוא הביא הרבה כסף באופן אישי, וזה דבר לא טוב שבן אדם שם כסף באופן אישי. צעקתו נכונה ולגיטימית ואם ירתמו כולם כולל העירייה שבתחומה משחקת האלופה, אז כולם ירוויחו".

נתניה ועפולה בכוננות ליגת העל

במקביל להתפתחויות האחרונות, הובעה התעניינות רבה מצד ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ ומצד ראשי אליצור ברק נתניה להופיע בעונה הבאה בליגה, שתכלול 12 קבוצות.

נתניה, שסיימה במקום הרביעי בליגה הלאומית, כבר קיבלה הודעה על כך שהיא צריכה להיערך לאפשרות שתוקפץ לליגה הבכירה. ראש עיריית עפולה הבהיר כי בעירו יוכלו להעמיד קבוצה שתעמוד בתקציב המינימום ולשדרג את האולם המקומי, גם לאחר הפרידה מגלבוע. מדובר בשלב זה בהכנת תקציב וערבויות, כאשר במידה והקבוצה תקבל אור ירוק היא תוכל לעמוד בתנאי הסף ובדרישות בקרת התקציבים.

בשלב זה, כבר הודיעו ראשי מ.כ גבעת שמואל ומכבי חיפה כי ביכולתם לעמוד בכל התנאים הדרושים להופעה בליגה הבכירה. באליצור קרית אתא עדיין ממתינים להבהרות להגדלת התמיכה מהרשות המקומית, ובמקביל פועלים לגייס ספונסר שיאפשר לעמוד בכל התנאים.

במנהלת הבהירו כי האולם הביתי בנתניה יצטרך לעמוד בתקנים, אבל בהחלט מדובר בקבוצה ראויה ולגיטימית להופיע בליגת העל, כמי שמייצגת קהילה גדולה שיכולה ליהנות גם מתמיכה של בעלים מכובד, דייויד קולברן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully