וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג'ג' ביקש להשתחרר מהנבחרת ונענה בשלילה

25.6.2008 / 16:21

שחקן מכבי תל אביב הגיש בקשה להשתחרר מהנבחרת כדי שיוכל להתכונן לעונה בצורה טובה יותר. דובר האיגוד: "הנבחרת היא שירות מילואים"

לאחר שאתמול (שלישי) פירסם צביקה שרף רשימה של 17 שחקנים שהוזמנו לסגל המורחב של נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה, נדמה כי מספר שחקנים מגלים חוסר רצון להשתתף בנבחרת. אמש הודיע ליאור אליהו באמצעות מקורביו על כך שלא יגיע לאימוני הנבחרת, בשל מחלוקות עם צביקה שרף, מאמנו לשעבר במכבי תל אביב. היום הודיע דרור חג'ג' לראשי הנבחרת על רצונו להשתחרר מהנבחרת, בשל רצונו להתכונן לעונה הבאה עם הצהובים בצורה הטובה ביותר.

באיגוד הכדורסל שללו את האפשרות שחג'ג' לא יגיע לאימון הפתיחה ב-23 ביולי, ודובר האיגוד ירון מיכאלי מסר בתגובה: "הזמנו לפני חודש 32 שחקנים לסגל המורחב, והבהרנו להם שיש פרק זמן שעליהם להודיע לנו אם יש אי אלו בעיות שבגללם הם יצטרכו להשתחרר מהנבחרת. חג'ג' לא עשה זאת, והודיע רק היום ולכן אין בכוונתנו לשחרר אותו מאימון הבכורה. שרון ששון וארז מרקוביץ' הודיעו בזמן והסכמנו לבקשתם. אנחנו משווים את ההגעה לנבחרת כאל שירות מילואים, ואין להשתחרר ממנו".

כזכור, בקיץ שעבר נכתבה ביקורת רבה על טל בורשטיין, שלטענת רבים נעדר מהנבחרת בגלל פציעה מדומה, אך בסופו של דבר התגלה כי בורשטיין אכן סובל מפציעה שבגללה נעדר מרוב שלבי העונה. אפיק ניסים ואיציק אוחנון, שלא רצו להשתתף בנבחרת בקיץ הקודם, לא הוזמנו לסגל הנוכחי, לאחר שבאיגוד לא ראו לנכון להזמין שחקנים שאינם רוצים לשרת את הנבחרת ללא סיבה מוצדקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully