וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביול"ב דורשים לדעת: מי תייצג את ישראל?

25.6.2008 / 14:36

חוסר הוודאות לגבי עתידה של הפועל חולון מדאיג את הנהלת היול"ב, גם במנהלת הכינו את אליצור נתניה לאפשרות שתוקפץ לליגת העל

ארגון היול"ב דורש ממנהלת הליגה להודיע עוד היום (רביעי) מי תהיה הנציגה הישראלית הנוספת שתופיע במפעל היול"ב קאפ לצד בני השרון. הפועל חולון, שהיתה אמורה להגיש את טפסי הרישום חתומים ולהעביר במקביל את התשלום, טרם עשתה זאת, בעקבות חוסר הוודאות לגבי המשך דרכה של הקבוצה. במנהלת הוחלט עוד אמש לאפשר לחולון להתארגן כדי שתוכל לבחון אם היא תעמוד בכל תנאי הסף לרישום וביכולתה להופיע במפעל השני בחשיבותו באירופה.

יו"ר המנהלת אבנר קופל והמנכ"ל עדלי מרכוס צפויים להיפגש במהלך הצהריים עם עוזר ראש עיריית חולון, נתי לרנר, כדי לנסות לשכנע את העירייה להגביר את תמיכתה בהפועל חולון, דבר שעשוי להחזיר את מיקי דורסמן לפעילות במועדון.

מאז הודעתו של דורסמן אמש, נערכה כבר שיחה בנושא בין יו"ר המנהלת קופל לבין ראש העירייה, מוטי ששון. ייתכן שמאוחר יותר יתבהרו העניינים, כשקופל פועל לרתום את ראש העירייה לסייע לקבוצתו.

במקביל, אם חולון לא תעביר את טפסי הרישום והתשלום, במנהלת כבר הוחלט שהפועל ירושלים תהיה הנציגה שתחליפה. בארגון האירופי כבר הביעו רצון לראות את ירושלים, בעלת המסורת והניסיון, ובשל היותה מחזיקת הגביע האירופי מ-2004. במנהלת מאמינים שירושלים, המנוסה בגביעים האירופיים, תוכל לייצג בכבוד את הכדורסל הישראלי במפעל, זאת במטרה לשמר שתי נציגות ישראליות גם בעונת המשחקים הבאה. אם בסופו של דבר ירושלים תהיה זו שתחליף את חולון, היא תצטרך לעבור את שלב המוקדמות בדרך לשלב הבתים. בני השרון תעפיל ישירות לשלב הבתים.

* אליצור נתניה קיבלה הודעה על כך שהיא צריכה להיערך לאפשרות שתוקפץ לליגה הבכירה, על אף שראשי מ.כ גבעת שמואל ומכבי חיפה כבר הודיעו כי ביכולתם לעמוד בכל התנאים הדרושים להופעה בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully