וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נהריה פנתה למורן רוט

25.6.2008 / 14:56

אחרי הפועל ירושלים ומכבי חיפה, גם נהריה מעוניינת בגארד האלופה. פניות נעשו גם ליצחקי, אוחיון ומזרחי. אשאנטה ג'ונסון עשוי להמשיך

הקבוצה היחידה בליגת העל שבשלב זה עוד לא החתימה אפילו שחקן אחד, היא עירוני נהריה, בינתיים כיוון זרימת השחקנים הוא רק החוצה, דרומה. בקבוצה של יעקב ג'ינו ממהרים לכסות על הפצעים הפתוחים שהשאירו כל אותם עוזבים, ופנו היום (רביעי) אל שחקן הפועל חולון, מורן רוט, שמבוקש גם על ידי מכבי חיפה והפועל ירושלים. רוט צפוי לפתוח במגעים עם נהריה, ובימים הקרובים צפויה התפתחות בסוגיית הקבוצה החדשה של השחקן.

מיום סיום העונה חיכה רוט לתשובתו של מיקי דורסמן לגבי המשך דרכו באלופה, אך אחרי שדורסמן סיים את דרכו אתמול בחולון, הודיע הבעלים/מאמן לרוט כי הוא נותן לו אור ירוק לנהל מגעים עם כל קבוצה שיחפוץ בה. רוט עצמו שנקשר לקבוצה החולונית, קיבל הצעות כספיות גבוהות גם מחיפה וגם מירושלים, אך כאמור, חיכה לתשובתו של דורסמן.

בנהריה שאיבדה באופן רשמי את אדריאן פלדג'ר, אוטיס היל, מתן נאור ואבי סוכר, וככל הנראה תאבד גם את ברק פלג ועידו קוז'יקרו, עושים בימים האחרונים מאמצים על מנת להחתים לפחות שלושה ישראלים בכירים. פניות מצד הקבוצה נעשו לכיוונו של אורי יצחקי, יוגב אוחיון ומשה מזרחי. אשאנטה ג'ונסון, שהיה מבוקש בהפועל חולון, עשוי למצוא את עצמו ממשיך עונה שנייה בנהריה, שמאוד מרוצה מיכולתו המקצועית. גם ג'ון גילכריסט צפוי להמשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully