וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נבחרות ישראל מתחילות בהכנות לאליפות העולם

נבחרת הפלאג לנשים והעתודה לגברים ייצאו לצרפת, לתחרויות לקראת האליפות שתיערך במונטריאול. הספונסר רוברט קראפט דרוך

נבחרת ישראל הודיעה היום (רביעי) שהיא מתכננת להשתתף באליפות העולם בפוטבול אמריקאי שתתקיים בקוויבק, קנדה. השבוע תצא נבחרת הנשים לתחרות "פלאג אוסין" בלה–האבר, צרפת. זוהי התחרות הגדולה ביותר באירופה השנה, והנבחרת רואה בה הכנה לאליפות העולם. לפני שנתיים הגיעה הנבחרת למקום השני בתחרות זו, לאחר שלא הפסידה אף משחק בדרך לגמר. בתחרות הבינלאומית האחרונה בה השתתפו הישראליות, ה"ביג בול" בגרמניה, הן זכו בתחרות כולה.

נבחרת העתודה של ישראל הנקראת "וולבס" תשתתף גם היא בתחרות בצרפת. מאמן הנבחרת הלאומית הוא יונה משען, ומאמן העתודה הוא יוסי פוקס. משען נשמע אופטימי לקראת הנסיעה: "עבדנו קשה כל השנה ואנחנו מוכנים. המטרה שלנו היא לנצח את התחרות, כדי להוכיח שאנחנו יכולים להתמודד עם הנבחרות הטובות בעולם".

נבחרת הנשים היא אחת משבע הנבחרות שנכנסו לאליפות העולם. המדינות האחרות איתן יתמודדו הישראליות הן ארה"ב, קנדה, מקסיקו, אוסטריה, צרפת ויפן. לגברים צפויות התמודדויות עם גרמניה, איטליה, אוסטריה, שבדיה, דנמרק, יפן, קנדה, ארה"ב, תאילנד, מקסיקו וקוריאה.

התחרות מאורגנת על ידי הפדרציה הבינלאומית של פוטבול אמריקאי (המוכר גם בשם האלמוני NFL) ותשוחק בסנט ז'אן סור רישולו בקוויבק בין התאריכים 25.7-27.7. רוב השחקנים בשתי הנבחרות שומרי שבת ולכן יתקשו במשחקיהם, שכן הם לא יכולים לשחק ביום זה. "אנו הקבוצה היחידה שלא תלון במתחם התחרות, אלא במונטריאול", הסביר יו"ר ההתאחדות ואחראי המשלחת, סטיב לייבוביץ, "הנבחרות שלנו צריכות להיות בקרבת אוכל כשר ובתי כנסת ולדחוס את כל המשחקים שלנו ליום ששי וראשון". יש לציין שמארגני התחרות הבינו את המגבלות של הנבחרות שלנו ועושים הכול לספק את צרכינו.

המשלחת הישראלית מתכננת כמה ביקורים בקהילה היהודית המקומית. לייבוביץ מוסיף: "הקהילה היהודית במונטריאול מאוד חמה וחברותית. אנו מתכוונים לדבר על ישראל והספורט שלנו כשנערוך מפגשים במרכזים הקהילתיים. אנחנו גם נתארח בבתים של חברי הקהילה".

הנבחרות הלאומיות ממומנות על ידי בעלי ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט ואשתו, מיירה, וכן ע"י חברת "פילדטורף". ה"וולבס" ממומנת ע"י הארט הייסטן. רוברט ומיירה קראפט ביקרו השבוע בישראל וצפו באימון הנבחרות. לאחר האימון אמר קראפט: "המיוחד בפוטבול הוא שזה משחק קבוצתי לחלוטין, ונטול אגו, ואתם באמת משחקים כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully