וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל/גלבוע: ליובין עוזר המאמן, שלף בדרך, יזרעאלי צפוי לחתום

25.6.2008 / 18:54

שחקן העבר יחזור לקדמת הבמה לצידו של עודד קטש, גם שלף מתקרב, יזרעאלי צפוי לחתום בימים הקרובים, ואילו דגן יבזורי כבר חתם

הפועל גליל עליון/גלבוע עושה בימים האלה מאמצים על מנת להשלים את הצוות המקצועי שיעבוד לצדו של עודד קטש. בקבוצה פנו בימים האחרונים לליאור ליובין ולגור שלף על מנת שישמשו כצמד עוזרי המאמן של קטש. היום (רביעי) הודיע ליובין כי יקבל על עצמו את התפקיד בעוד שלף צפוי להודיע עד סוף השבוע לבעלים חיים אוחיון על החלטתו, כשכל הנראה יסכים להצעת העבודה.

בעוד ששמו של שלף נקשר בעבר לתפקיד עוזר המאמן בגליל, ליובין עצמו נעלם מעט מעולם הכדורסל מאז שפרש בסוף עונת 2006/7 בשל פציעה. ליובין, 30, שחקן נבחרת ישראל בעבר, נדד ברחבי אירופה בשנים האחרונות. בעונה שעברה נקשר שמו לגלבוע/עפולה, אך ליובין העדיף לפרוש.

חיים אוחיון מסר בתגובה: "ליובין הוא בחירה של עודד, אני חושב שמדובר בבחירה יותר מראויה. שניהם רוצים לעבוד אחד עם השני. ליאור עבר קורס מאמנים ואני חושב שגליל/גלבוע זו במה ראויה עבורו". לגבי גור שלף הוסיף אוחיון: "הכוונה היא לשלב את גור בצוות המקצועי. גור עדיין לא עבר קורס מאמנים אך הכוונה שיעבור קורס כזה וכבר העונה ישתלב בצוות המקצועי ובעתיד כשיוכל היינו מעוניינים שיהיה מאמן הקבוצה".

בגליל לוחצים על גוני יזרעאלי לחתום בקבוצה, וזאת לאור אי הודאות בקבוצתו של יזרעאלי בעונה שעברה, הפועל חולון. יזרעאלי, שגדל בגלבוע, צפוי להשיב גם כן בחיובי להצעה של הקבוצה עד סוף השבוע. גם הזר ג'וואד וויליאמס, שהגיע לגליל לקראת תחילת הסיבוב השלישי של העונה שעברה, צפוי לחתום בימים הקרובים לעונה נוספת. בשלב זה חתומים בקבוצה אארון ניקסון ואלישי כדיר. יוגב אוחיון מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך לא ברור מעמדו בשל העובדה שאוחיון לא מעוניין להשאר בקבוצה.
דגן יבזורי חתם סופית בקבוצה, ובקבוצה מבטיחים שיהיו החתמות נוספות.

עדכון ראשון: 25/6/08 12:34
עדכון אחרון: 25/6/08 18:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully