וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל ייאלץ להיפרד מתג השוטר שלו

שיר הראפ הבוטה של אוניל נגד קובי, שהכיל כמה מילים אסורות, יעלה לו בתפקידו במשטרה. בריאנט ידחה את הניתוח בידו עד אחרי האולימפיאדה

יממה לאחר פרסום סרט הוידאו בו נראה שאקיל אוניל מבצע שיר ראפ עוקצני במיוחד במועדון בניו יורק, ארצות הברית כולה עדיין מחכה לתגובתו של קובי בריאנט, אחד הכוכבים העיקריים של השיר, שאף מוזמן בפזמון להחוות דעה לגבי טעמו של התחת של שאקיל. אבל עוד לפני שהתגובה המצופה תגיע, זכה היום (רביעי) הסנטר של הסאנס לתגובה מאוד לא מבודחת מג'ו ארפיו, השריף המחוזי שפיקח עליו במשטרת אריזונה, בה שימש כשוטר מן השורה בזמנו הפנוי.

ארפיו מאוד לא התרשם משירתו של שאקיל, בה השתמש במילה "כושי" והשתמש בשפה מאוד לא פוליטיקלי קורקטית במונחים אמריקאים. "אני אדרוש ממנו את התגים שלו", אמר ארפיו והסביר: "אם כל אחד מהפקודים האחרים שלי היה עושה דבר דומה, הוא היה מפוטר במקום. אני בהחלט לא תומך בהתבטאויות גזעניות כאלו".

קובי ידחה את הניתוח עד אחרי האולימפיאדה

ובעודו מכין את התגובה לשיר המדובר, החליט קובי בריאנט באופן סופי לדחות את הניתוח בידו עד לאחרי האולימפיאדה. כוכב הלייקרס שיחק בפלייאוף האחרון עם פציעה בידו, והוא לא מתכוון להחמיץ את ההופעה במדי נבחרת ארצות הברית בבייג'ינג הקיץ. רופאיו של בריאנט הדגישו בפניו שהניתוח בידו הכרחי, ותקופת ההתאוששות ממנו עשויה לגרום לו להחמיץ חלק מסוים ממחנה האימונים של הלייקרס לקראת העונה הבאה.

ג'רי קולאנג'לו, מנהל הנבחרת האמריקאית, הבהיר שאי הופעתו של קובי בבייג'ינג כלל לא עלתה על הפרק: "מעולם לא היה כל ספק בקשר לשיתופו של קובי בבייג'ינג".

החולצה של ריברס ממשחק האליפות נמכרה לצדקה

אחד הרגעים המרגשים במשחק האליפות של הסלטיקס מול הלייקרס היה כמה דקות לסיום, כשהניצחון של הירוקים כבר הובטח, ופול פירס התגנב מאחורי מאמנו דוק ריברס ושפך עליו את תכולת מיכל הגייטורד, כפי הנהוג בעיקר במשחקי פוטבול.

כחלק מחגיגות האליפות בבוסטון הוצעה חולצתו המוכתמת של ריברס למכירה פומבית, ונמכרה בסופו של דבר בסכום של 35 אלף דולרים לאחד המשתתפים הנלהבים במכירה. הסכום הזה, יחד עם עשרת אלפים דולרים נוספים שנתרמו על ידי משתתף אחר, ועשרת אלפים דולרים נוספים שתרמה חברת גייטורד עצמה, הועבר לקרן צדקה בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully