וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: הבלם איגור טומאסיץ' נחת בישראל

25.6.2008 / 17:07

בלם נבחרת בולגריה יצטרף לצהובים ויחתום לשנתיים. הקשר הקולומביאני פביאן ורגאס הסכים באופן עקרוני להגיע לקבוצה. מסודי שוחרר

בלם נבחרת בולגריה ולבסקי סופיה, איגור טומאסיץ', נחת היום (רביעי) בישראל והוא צפוי להצטרף למכבי תל אביב. טומאסיץ', 31, יליד קרואטיה, מחזיק באזרחות בולגרית ויש לו 13 הופעות בינלאומיות במדי הנבחרת הבולגרית. הבלם סירב להתראיין לתקשורת הישראלית, ואמר שידבר רק לאחר שחוזהו במועדון ייחתם. טומאסיץ' כבר סיכם את כל תנאיו במכבי והוא צפוי לחתום לשנתיים במועדון לאחר שיעבור את הליך הבדיקות הרפואיות.

טומאסיץ' כבר שיחק בעבר בישראל במדי הפועל באר שבע והפועל פתח תקווה. במהלך הקריירה שלו שיחק גם בגנק הבלגית וברודה ההולנדית. בשלוש השנים האחרונות הוא שיחק בלבסקי סופיה שם שימש כקפטן הקבוצה והיה ציר מרכזי בחוליית ההגנה של האלופה הבולגרית.

כמו כן, הודיעה היום (רביעי) מכבי תל אביב כי אלן מסודי, ישוחרר מהקבוצה. נראה כי העובדה שמסודי לא השלים את מהלך איזרחו ונשאר בינתיים על תקן שחקן זר, היא הסיבה לשחרור המעט מפתיע של החלוץ מהקבוצה.

עיסקת העברתו של החלוץ מאור בוזגלו נמצאת בפני חתימה סופית, וזאת לאחר שכל הפרטים בין השחקן לבין מכבי תל אביב כבר נסגרו. גם המחלוקת בין אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, לבין מכבי חיפה בנוגע להלוואה שקיבל האב נמצאת בפני פתרון. יעקב בוזגלו צפוי לשלם סכום של כ-100 אלף דולר למכבי חיפה ובכך לאפשר את חתימתם של הירוקים על טופס השחרור של בוזגלו לקרית שלום. בוזגלו אמר היום: "אף אחד לא אמר שיש בעיות בנושא. כל חוב ישולם". על פי גורמים בהנהלת מכבי תל אביב החתימה צפויה להתקיים ביומיים הקרובים ובוזגלו יוצג סוף סוף באופן רישמי כשחקן הקבוצה.

המשימה הבאה של הנהלת מכבי היא החתמתו של הקשר הקולומביאני, פביאן וארגס, שחקנה של בוקה ג'וניורס הארגנטינאית. המנהל הספורטיבי אבי נימני ששהה בבואנוס איירס במהך סופף השבוע האחרון, ניהל את המשא ומתן לגבי צירופו של השחקן לקבוצה. וארגס הסכים באופן עקרוני להגיע לישראל וגם שכרו בסך מיליון דולר כבר סוכם.

כעת מנסים ראשי מכבי להפחית את סכום ההעברה שדורשת בוקה ג'וניורס עבור השחקן. בהנהלת מכבי אופטימיים מאוד לגבי הגעתו של השחקן ומאמינים שבסופו של דבר יגיעו להסכמות עם ראשי בוקה. וארגס מבוקש במכבי מזה זמן רב וכבר בעונה שעברה נעשה ניסיון להביאו ארצה, אולם העיסקה נפלה בגלל הדרישות הכספיות הגבוהות של השחקן ושל מועדונו.

עדכון ראשון: 10:00
עדכון אחרון: 17:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully