וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש יהיה עוזרו של גיא גודס

25.6.2008 / 10:52

חרוש הצעיר הועדף על פני דני גוט וגלעד כץ שהיו המועמדים הבולטים לתפקיד. בירושלים מחכים להחלטת המנהלת בנושא היול"ב קאפ

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (רביעי) על מינויו של מתן חרוש כעוזר המאמן של גיא גודס לעונה הקרובה. בשבוע האחרון, מאז מינויו של גודס למאמן הקבוצה, עלו שמותיהם של גלעד כץ ודני גוט לתפקיד, אך לבסוף נבחר חרוש. כץ היה עוזרו של גודס כשאימן את מכבי ראשון לציון, והוא נחשב כאחד מחבריו הטובים, וגוט היה אחד המועמדים לאמן את הקבוצה, ובירושלים ראו בשילוב של גוט וגודס כצוות מנצח.

חרוש בן ה-29, אימן את קבוצת הנוער של הפועל ירושלים, ואף זכה עמה בתואר מחזיקת גביע המדינה בעונת 2002/3. בעונה לאחר מכן הוקפץ לקבוצה הבוגרת והיה עוזרו השני של שרון דרוקר בקבוצה שזכתה ביול"ב קאפ. לאחר מכן אף המשיך עם דרוקר כעוזרו באוראל גרייט הרוסית. בעונה שעברה, לאחר התפטרותו של דן שמיר, היה עוזרו הראשון של זיו ארז, בחמשת המחזורים האחרונים של העונה.

בתוך כך בירושלים מחכים להודעת המנהלת על השתתפות הקבוצה ביול"ב קאפ. בקבוצה מקווים כי כבר עד סוף השבוע תתקבל ההחלטה כי ירושלים תשתתף במפעל במקומה של הפועל חולון שצפויה להודיע על כך שלא תוכל לעמוד בדרישות הסף, דבר שצפוי להביא לקבוצה מקור הכנסה נוסף גם מזכויות שידור, וגם מספונסרים נוספים שעשויים להצטרף לקבוצה במסע באירופה. הכנסה כספית נוספת עשויה להוות מקור עידוד להבאת שחקנים יקרים יותר לירושלים, שחקנים שעד כה בקבוצה נמנעו מלהביא.

בירושלים צפויים להחליט לגבי עידו קוז'יקרו בימים הקרובים. המגעים בין ירושלים לקוז'יקרו התנהלו כל עוד ארז מרקוביץ' היה בדרכו למכבי תל אביב, אך לאחר שמרקוביץ' נשאר בירושלים, צפויים בקבוצה להחליט האם לצרף גם את קוז'יקרו. במידה ויוחלט שלא לצרפו, צפוי קוז'יקרו לחתום במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully