וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין חתם באולימפיאקוס

25.6.2008 / 11:05

הגארד הישראלי, ששוחרר ממכבי ת"א, חתם הבוקר באופן רשמי בסגנית אלופת יוון, וירוויח כמיליון וחצי דולר לעונה בשלוש השנים הבאות

לאחר שבתחילת השבוע הודיעה מכבי תל אביב כי שחקנה יותם הלפרין משוחרר לאולימפיאקוס, חתם היום (רביעי) בבוקר הכדורסלן הישראלי בשורות סגנית אלופת יוון לשלוש שנים תמורת סכום המוערך במיליון וחצי דולר לעונה.

הלפרין, שעבורו זו הקדנציה השנייה באירופה (אחרי עונה בלובליאנה), שוחרר מסגנית האלופה תמורת 650 אלף יורו. הגארד, שנמנה על סגל נבחררת ישראל, ימריא מחר לבדיקות רפואיות ביוון ולאחר מכן יוצג באופן רשמי.

כשיצא הלפרין בפעם שעברה לאירופה, בעונת 2005/6, הוא רשם הצלחה מבחינה קבוצתית ואישית, כשהוביל את לובליאנה לזכייה בדאבל הסלובני והוביל את הליגה האדריאטית באחוזים לשלוש. באותה עונה ביורוליג רשם הלפרין 13.9 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק, כשלובליאנה נעצרה בשלב הטופ-16 במפעל. סקאוטרים מכל רחבי אירופה עקבו אחרי יותם שנבחר בסיום אותה עונה במקום ה-53 בדראפט ה-NBA על ידי סיאטל. כשחזר הלפרין למכבי בעונה לאחר מכן, ידע בתחילה ימים קשים לאחר שלא הצליח להוביל את הקבוצה ואף ספג שריקות בוז מהקהל. לקראת סיום העונה, והעונה הנוכחית, לקח הלפרין את מושכות הקבוצה על עצמו, ויחסיו עם הקהל הצהוב השתפרו, אך בסופו של דבר הוא העדיף לבדוק את האופציה האירופית.

הלפרין מתווסף לרשימה ארוכה של שחקני רכש שעושים את דרכם לאולימפיאקוס הקיץ, והוא מצטרף לניקולה וויצ'יץ', תאו פפאלוקאס (שחתם אמש), זוראן ארצג ומיכאליס פלקאנוס (שהגיע מריאל מדריד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully