וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל נבחרת ישראל למוקדמות אליפות אירופה

24.6.2008 / 18:15

שרף קבע את 17 השחקנים שייצגו את ישראל בשלב הבתים. ווטסון הועדף על פני רוברטס כמתאזרח, ששון נופה בשל ניתוח. האימונים יחלו ביולי

מאמן נבחרת ישראל, צביקה שרף, ואיגוד הכדורסל, פרסמו היום (שלישי) סגל של 17 שחקנים שייפתח את אימוני נבחרת ישראל הבוגרת, לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2009. הסגל המקורי שזומן על ידי שרף מנה 32 שחקנים, אך המאמן קיצץ 15 שחקנים בשל אילוצים שונים כגון פציעות ושחקנים שביקשו לא להיכלל בסגל.

שרף החליט שהמתאזרח שישחק בנבחרת יהיה כריס ווטסון, שחקנה של הפועל חולון, שהועדף על פני ג'רון רוברטס. ג'יימי ארנולד, שזומן לסגל המקורי, ביקש להשתחרר מהנבחרת.

שחקן נוסף שמצא עצמו מחוץ לנבחרת הוא ארז מרקוביץ', שבימים האחרונים מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב. שרון ששון נופה מסגל הנבחרת בשל ניתוח שעליו לעבור בחודש יולי. עוד ניפוי מוזר מהסגל של שרף הוא זה של אורי יצחקי, אחד הישראלים המובילים העונה בליגה. במקומו של יצחקי העדיף שרף לזמן את מתן נאור, שצפוי לפרוש לאחר הקמפיין הנוכחי. ארבעה שחקנים קיבלו זימון ראשון לסגל הנבחרת: יוגב אוחיון, עמרי כספי, ניר כהן וניצן חנוכי. הנבחרת תשחק במוקדמות אליפות אירופה בחודש ספטמבר מול נבחרות בריטניה, בוסניה וצ'כיה, במטרה להעפיל ללא משחקי ההזדמנות האחרונה, כפי שאלה סייעו לה בשתי האליפויות הקודמות. אימוני הנבחרת יפתחו ב-23 ביולי.

סגל הנבחרת המלא:

מאיר טפירו, דרור חג'ג', מורן רוט, יוגב אוחיון, יותם הלפרין, טל בורשטיין, רביב לימונד, ניצן חנוכי, גיא פניני, מתן נאור, ליאור אליהו, עידו קוז'יקרו, עמרי כספי, יניב גרין, עמית תמיר, כריס ווטסון וניר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully