וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה פנתה לג'רון רוברטס

24.6.2008 / 16:50

העולה החדשה לליגת העל פנתה לשחקן נבחרת ישראל, שזכה באליפות הולנד העונה. בקבוצה ממתינים לתשובתם של מורן רוט ושל שרון ששון

מכבי "היט" חיפה, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה, ומקווה לתשובה חיובית ממורן רוט שקיבל פנייה מחיפה עוד בשבוע שעבר. בנוסף לרוט ולשרון ששון, שעל מועמדותו פורסם בעבר, מצויה הקבוצה בשיחות עם עמית בן דוד, שצפוי להגיע לקבוצה בשל יחסיו הטובים עם אבי אשכנזי, מאמן הקבוצה שאימן אותו בעירוני נהריה. בימים האחרונים החלו בחיפה בשיחות עם שחקן נבחרת ישראל ג'רון רוברטס, ששיחק בעונה החולפת באלופת הולנד, אסטרדם, אותה אימן אריק שיבק. כרגע מדובר במגעים ראשונים, אך רוברטס, שנשוי לישראלית, עשוי לחזור לישראל תמורת הצעה מפתה שחיפה תציע לו.

רוברטס בן ה-31 הגיע לישראל לראשונה בעונת 1999/2000 למכבי קרית מוצקין, ומשם החלה דרכו בליגה הלאומית בישראל. רוברטס המשיך בלאומית במדי הפועל לב השרון, אליצור רמלה ומכבי אשדוד עד שבעונת 2005/6, נרכש על ידי הפועל תל אביב של אפי בירנבוים. בסיום אותה עונה קיבל רוברטס אזרחות ישראלית, ועם האזרחות נסללה דרכו לאירופה. בתחילה שיחק רוברטס בא.א.ל לימסול הקפריסאית ובעונה האחרונה, אחרי אליפות אירופה במדי נבחרת ישראל, עבר לאמסטרדם. באליפות אירופה קלע רוברטס 7.7 נקודות למשחק.

טל אבריאל, היועץ המשפטי, הדובר ואחראי הכספים של מכבי חיפה מסר בתגובה: "שוב אין ביכולתי לאשר או להכחיש כל שם שעולה אחרת זה כל מה שאעשה כל היום . ברור שאנו חושבים על כל מיני אופציות ראשוניות, חלופיות ואף לחלופי חלופין אבל מכאן ועד לכל הספקולציות הדרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully