וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו: "אני יודע בדיוק כמה אני שווה"

הכוכב הקמרוני של ברצלונה ככל הנראה סיים את דרכו בקבוצה הקטאלונית ובאמתחתו הצעות במספר קבוצות שונות. "אשקול את כל האופציות"

עד לא מזמן היה סמואל אטו אחד מהכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי. הכדורגל הנהדר שהציגה ברצלונה בשנים האחרונות נבע גם ובעיקר משיתוף הפעולה בין החלוץ הקמרוני לכוכב הברזיאלי, רונאלדיניו. אבל בשלב מסוים היחסים בין השניים התערערו. רייקארד, מאמן הקבוצה, לא הצליח להשליט סדר וברצלונה סיימה מאוכזבת את העונה. החודש כבר התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית של הקטאלונים, ובה הוצג מאמן הקבוצה החדש, פפ גווארדיולה, שדיבר על התוכניות לקראת העונה הבאה. באותה מסיבת עיתונאים הצהיר המאמן הנכנס כי גם סמואל אטו, הכוכב הקמרוני של הקבוצה, יצטרף לרונאלדיניו ודקו ושלושת הכוכבים לא אמורים לפתוח את העונה בקאמפ-נואו.

היום (שלישי) התבטא לראשונה השחקן, אשר עדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה. "אני מחכה לראות אילו הצעות אני אקבל ואז אחליט באיזה מועדון אשחק אבל גם יכול להיות שאני אשאר בברצלונה", אמר אטו. "אין לי יותר מידי מה להוכיח בקבוצה ואני מחפש ריגושים אחרים". אטו ניסה להסביר את החולשה היחסית שליוותה אותו בעונה האחרונה. "בשנתיים הראשונות שלי בקבוצה הצלחנו יותר, אבל בשנתיים שלאחר מכן היה לי יותר קשה, בעיקר בגלל הפציעות שעברתי".

"אני יודע בדיוק כמה אני שווה בשוק העולמי", הוסיף השחקן. "אני לא רוצה להיקלע למצב לא נעים ואני אשקול את כל האופציות בתקופה הקרובה". כידוע, על פי הפירסומים, השחקן מחוזר על ידי מספר קבוצות פאר, בינהן צ'לסי, מילאן ואינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully