וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים תחליף את חולון ביול"ב קאפ

24.6.2008 / 14:47

בעקבות עזיבת דורסמן, לא תוכל חולון להרשם ליול"ב קאפ. בירושלים יקבלו את הכרטיס במקומם. עירוני רמת גן תשחק ככל הנראה ביורוקאפ

בהפועל ירושלים עקבו בדריכות בימים האחרונים אחרי התנהלותו של מיקי דורסמן, ולאחר שהודיע היום (שלישי) על עזיבת הכדורסל, צפויה ירושלים לקבל את הכרטיס של הפועל חולון ליול"ב קאפ. לחולון היו יומיים בלבד על מנת להשלים את הרישום ליול"ב קאפ, אך כעת נראה כי לא תעשה זאת, וירושלים תקבל את הכרטיס במקומה. בירושלים צפויים לפנות עוד היום למנהלת הליגה ולבקש הבהרות בנושא, ולבקש את מקומה של חולון במפעל, ולהענות בחיוב.

בכל מקרה הקבוצה של גיא גודס צפויה לקבל את הכרטיס לשלב המוקדמות בלבד, וזאת לאור העובדה כי בני השרון צפויה לקבל את הכרטיס לשלב הבתים. בקבוצה פנו בימים האחרונים לאיגוד הכדורסל ונרשמו ליורוקאפ, וזאת על מנת להבטיח את מקומם באירופה במידה והקבוצה לא תקבל כרטיס חופשי ליול"ב קאפ. משמעות הדבר כי עירוני רמת גן תשחק ביורוקאפ כנציגת ישראל.

בירושלים מקווים כי ברגע שההודעה כי חולון לא תשתתף באופן סופי ביול"ב קאפ תצא, וירושלים תתפוס את מקומה, תקבל הקבוצה עזרה תקציבית מגורמים נוספים. כזכור, ירושלים נפגעה קשות מאז סיום העונה בעקבות עזיבתו של ארקדי גאידמק, ותקציב הקבוצה צפוי לעמוד על 2.3 מיליון דולר.

תגובת המנהלת בנושא: "בנוגע להופעת הקבוצה ביול"ב-קאפ, הרישום למפעל האירופי צריך להתבצע עד מחר. בכוונת המנהלת לבקש ארכה של מספר ימים על מנת לאפשר לחולון להתארגן. במידה והיא לא תהיה מסוגלת לעמוד בתנאים הדרושים להופעה במפעל, אז יוחלט מי תהיה הקבוצה שתחליף אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully