וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן הודיע לאנשי חולון: "אני עוזב"

24.6.2008 / 13:50

לאחר שלא הצליח לגייס את הסכום הדרוש מהמשקיעים ולהוביל את המהלך לאיחוד עם ראשל"צ, הודיע דורסמן לאנשי חולון על סיום דרכו בקבוצה. "תשאלו את האנשים שהייתי איתם במגעים למה הם לא תומכים בקבוצה"

אחר שהודיע במהלך היום על כוונתו לרדת מעניין האיחוד עם מכבי ראשון לציון, הודיע היום (שלישי) מיקי דורסמן לאנשי הפועל חולון כי באופן חד משמעי הוא לא מתכוון להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. דורסמן צפוי לצאת הערב לחופשה בת שבועיים וחצי בארצות הברית. דורסמן נפגש בתקופה האחרונה עם מספר משקיעים, אך כמות הכסף שהוצעה לו לא תאמה את ציפיותיו, ולכן בחר לעזוב.

תגובתו של מיקי דורסמן: "החלטתי לעזוב. בחודש האחרון חיפשתי עזרה כלכלית אך לא מצאתי. תצטרכו לשאול את הגופים שפניתי אליהם והיו איתי במגעים, למה הם לא רצו לתמוך בקבוצה. זו שאלה יותר מידי קשה". על עתיד המועדון אמר הבעלים: "אני לא יודע מה יהיה. יש אלף ילדים בהפועל חולון. נשב עם המנהלים של המועדון ונראה מה יהיה. בכל מקרה במצב כיום הקבוצה לא תוכל לשחק בליגה הראשונה. סמכו עליי יותר מידי אבל נגמר הכסף". כמו כן הוסיף דורסמן כי במידה וראש עיריית חולון יפנה אליו באופן רשמי ויביא איתו מספר משקיעים הוא ישקול שוב את עתידו בקבוצה. הערב יטוס דורסמן לחופשה פרטית בארה"ב למשך כשבועיים וחצי.

לגבי עתידו בכדורסל הישראלי אמר דורסמן: "אני אמשיך בכדורסל, אולי כמאמן, יש כמה דברים על הפרק". בין ההצעות שמחזיק דורסמן היום יש את הצעת פאניוניוס לשמש כעוזר מאמן, הצעה אותה דחה כבר דורסמן. אנשיו של דורסמן אמרו כי המאמן מקווה לאמן בליגת העל וישמח אם יקבל את תפקיד מאמן בני השרון.

דובר מנהלת הכדורסל, אלון סגל, מסר כי: "מנהלת ליגת ווינר מצרה על העזיבה. אנחנו מקווים שהצעד של מיקי דורסמן אינו סופי. אנחנו ניתן זמן סביר להפועל חולון לגבש את עמדתה, לראות מי יפעיל את הקבוצה, ואיך היא תיערך לעמוד בתנאי הסף להופעה בליגת ווינר".

"המועדון על סף מוות"

הודעתו של דורסמן תפסה את אנשי חולון בהלם מוחלט. גורם בקבוצה אמר: "פחות מחודש אחרי שלקחנו אליפות, נראה כי המועדון על סף מוות. אנחנו לא יודעים איך לעכל את זה". שחקני חולון, שקיבלו בימים האחרונים מסרים מדורסמן על כך שיקבלו הצעות להישאר בימים הקרובים, ייאלצו לחפש לעצם קבוצה חדשה. עתידם של שני השחקנים היחידים שהיו חתומים בקבוצה בעונה הבאה, עמית תמיר ואבישי גורדון, לא ברור.

גם במנהלת הליגה קיבלו את הודעתו של דורסמן בתדהמה. יושב ראש המנהלת של אבנר קופל אמר בתגובה: "זה רע לכדורסל, אני מקווה שהוא ישנה את החלטתו. אנחנו כמנהלת נעזור עד כמה שאפשר לכך שהפועל חולון כמועדון וכגוף כדורסל יוסיף לתפקד ולשחק בליגת העל. בסך הכל מדובר בעניין פנימי שלהם. אפשר להגיד שמבחינת הכדורסל והליגה מדובר בהפסד רציני".

עם עזיבתו של דורסמן הקבוצה צפויה לחזור למועצת הפועלים של חולון, המועצה שניהלה את הקבוצה לפני שדורסמן רכש אותה. מקורות המימון של הקבוצה אינם רבים, והם כוללים תקציב של מיליון שקלים שמעמידה העירייה. בשלב זה לא נשמעו רצונות של ספונסרים להיכנס לקבוצה, ונראה כי אם לא יקרה שינוי רציני בתקופה הקרובה חולון לא תוכל לעמוד בתקציב המינימום ולפתוח את העונה בליגת העל.

במידה וחולון תודיע על אי יכולתה לעמוד בתקציב המינימום, הקבוצה שאמורה להחליפה בליגת העל היא הפועל עפולה, שסיימה את העונה הנוכחית במקום האחרון ונשרה לליגה הלאומית. גם עפולה תתקשה בשלב זה לעמוד בתקציב מינימום.

דוברת עיריית חולון, נורית בייסקי, מסרה בתגובה לדבריו של דורסמן: "ראש עיריית חולון מצטער על החלטתו של דורסמן לעזוב את הקבוצה לאחר שהביא אותה להשגים מכובדים ביותר בשנים האחרונות. מוטי ששון מקווה שדורסמן ישקול בשנית את החלטתו וימשיך לנהל ולהוביל את הקבוצה. עיריית חולון תומכת בקבוצה-נוער ובוגרים- מזה שנים ותמשיך לעשות זאת גם בעתיד. ראש העיר כבר הצהיר שהתקציב בשנה הקרובה יגדל ובמקביל הוא נפגש עם ספונסרים פוטנציאלים על מנת לשכנעם להשקיע בקבוצה. בכל מקרה, ששון ימשיך לפעול כמיטב יכולתו על מנת שהקבוצה תמשיך להופיע בליגת העל".

סוף הדרך?

מיקי דורסמן בן ה-42 הוא איש עסקים המנהל את הפועל חולון משנת 2005. בצעירותו היה דורסמן שחקן במחלקת הנוער של חולון, ולאחר מכן אף אימן במחלקת הנוער, לפני שעזב את ישראל בעקבות נישואיו עם אשת העסקית שרי אריסון ב-1988. אחרי 14 שנות נישואין התגרשו בני הזוג ב-2002 ודורסמן חזר לישראל, והפך לבעלים של הפועל חולון ששיחקה בליגה הארצית.

אחרי עונה אחת החל דורסמן לאמן את הקבוצה בליגה הלאומית בעונת 2005/6, בה הוליך אותה לאליפות הליגה הלאומית אחרי ניצחון על הפועל גלבוע/עפולה בסדרת הגמר. מיד לאחר מכן הוא החליט לעזוב את הקבוצה בעקבות סכסוך עם ראש העיר מוטי ששון וקבע שהקבוצה לא תעלה לליגת העל, אך אחרי תקופה קצרה ברמת השרון וברמת גן במהלך הקיץ, חזר דורסמן לחולון ובנה קבוצה שהצליחה לזכות פעם נוספת באליפות הליגה הלאומית אחרי ניצחון על הפועל באר שבע בסדרת הגמר, והפעם מימשה את העלייה. כבר בעונתה הראשונה של חולון בליגת העל זכתה השנה הקבוצה באליפות היסטורית, אך עם סיום העונה הודיע דורסמן כי יעזוב את חולון אם לא ייקבל תמיכה מגורמים נוספים, וכך עשה היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully